پاسخ تند پپ گواردیولا به ادعای سولسشر


پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید از صحبت‌های اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که گفته بود سیتی با مشت و لگد ما را متوقف می‌کند شگفت‌زده شده است. نوشته پاسخ تند پپ گواردیولا به ادعای سولسشر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پاسخ تند پپ گواردیولا به ادعای سولسشر

گواردیولا: کِی گفته‌ام حریف را با مشت و لگد ببرید؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۰
پاسخ تند پپ گواردیولا به ادعای سولسشر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید از صحبت‌های اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که گفته بود سیتی با مشت و لگد ما را متوقف می‌کند شگفت‌زده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در آستانه دربی امروز شهر منچستر و دیدار تیمش با شاگردان پپ گواردیولا ، گفته بود به شاگردانش گفته منتظر باشند که بازیکنان سیتی سعی کنند با مشت و لگد آنها را متوقف کنند، گواردیولا گفت از این صحبت‌های سولسشر شگفت‌زده شده است.

سولسشر دیروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز منچستریوناتید و منچسترسیتی گفته بود:

” به بازیکنانم گفتم این بازی پرخطا خواهد بود. آنها به پای شما و به ساق‌هایتان لگد خواهند زد و هر طور شده سعی می‌کنند متوقف‌تان کنند”.

گواردیولا وقتی با خبرنگارانی روبرو شد که از او نظرش را درباره این اظهارات سولسشر می‌پرسیدند در پاسخ گفت:

” او واقعاً این حرفها را زده؟ وقتی ۶۵درصد تا ۷۰درصد مالکیت توپ در دست ما است، چطور می‌شود که بخواهیم اینطور بازی کنیم؟”.

سرمربی سیتی در ادامه گفت:

” از این حرف خوشم نیامد. تیم من اینطور تیمی نیست. به هیچ وجه”.

گواردیولا پیش از این هم ادعاهای مطرح شده درباره اینکه به بازیکنانش می‌گوید برای متوقف کردن ضدحمله‌های حریف از خطاهای تاکتیکی استفاده کنند را تکذیب کرده بود.

گواردیولا در ادامه انتقادهایش به سولسشر به خاطر به زبان آوردن این اظهارات گفت:

” من در ۱۰ فصلی که به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم هرگز پیش از هیچ بازی‌ای به این مسائل فکر نکرده‌ام و تیمم را اینطور آماده نکرده‌ام. هرگز. در فوتبال بعضی وقتها خطا اتفاق می‌افتد چون فعل و انفعالات خیلی سریع است. ولی من هرگز نگفته‌ام که برای مقابله با حریف باید روی آنها خطا کرد. شاید بعد از بازی بتوانید در کنفرانس خبری از خودش بیشتر بپرسید”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در