واکنش عجیب سولسشر به انتقادهای روی کین


بعد از انتقادهای تند روی کین، اسطوره یونایتد از این تیم بعد از باخت در دربی منچستر، سولسشر، سرمربی یونایتد گفت با روی کین موافق بوده و برای نظرات او ارزش بالایی قائل است. نوشته واکنش عجیب سولسشر به انتقادهای روی کین اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش عجیب سولسشر به انتقادهای روی کین

سولسشر : با او موافقم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۹
واکنش عجیب سولسشر به انتقادهای روی کین

بعد از انتقادهای تند روی کین، اسطوره یونایتد از این تیم بعد از باخت در دربی منچستر، سولسشر، سرمربی یونایتد گفت با روی کین موافق بوده و برای نظرات او ارزش بالایی قائل است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از شکست ۲-۰ منچستریونایتد مقابل سیتی که دیشب در اولدترافورد اتفاق افتاد، نمایش ضعیف یونایتد در طول بازی که باعث شد این تیم تنها بتواند یک شوت به چارچوب دروازه سیتی شلیک کند، روی کین، اسطوره منچستریونایتد انتقادات بسیار تندی به شاگردان سولسشر وارد کرد. روی کین که در استودیوی اسکای اسپرتز حضور داشت بعد از هفتمین شکست یونایتد در نه بازی اخیرش، به انتقاد صریح و شدید از عملکرد شیاطین سرخ پرداخت.

کین در این باره گفت:

” بازیکنان یونایتد در زمین راه می‌روند. فرد چرا کم می‌گذارد. مگر او نمی‌داند که اگر جلوی کسی مثل رحیم استرلینگ چنین کاری بکند کارش ساخته است. چرا کسی سعی نمی‌کند جلوی شوتها را بگیرد؟ اگر حداکثر توان بازیکنان یونایتد این است که باید گفت این تیم مشکل بزرگی دارد. که همینطور هم هست. به نظر من منچستریونایتد با معضل بزرگی روبرو است”.

بعد از بازی وقتی از سولسشر، سرمربی یونایتد درباره انتقادهای روی کین سوال شد، سولسشر در پاسخ گفت:

” من همیشه با روی رابطه‌ی خیلی خوبی داشته‌ام. او نظر خودش را دارد و من برای نظرات او ارزش زیادی قائل هستم”.

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:

” ما سالهای سال در کنار هم بازی کرده‌ایم و او از اعماق وجود یونایتدی است. هر یونایتدی‌ای که فاصله امروز ما با سیتی را ببیند مسلماً عصبانی و ناراحت می‌شود. ولی وظیفه من این است که در فصل تابستان کاری کنم که شخصیت تیمی یونایتد و ترکیب تیم اصلاح شود”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس