واکنش سیمئونه به شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو


قرارداد مهاجم فرانسوی با اتلتیکو مادرید، تا سال 2023 اعتبار دارد. نوشته واکنش سیمئونه به شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش سیمئونه به شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو

سیمئونه: گریزمان مهره بسیار مهمی برای حال و آینده اتلتیکو مادرید است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۹
واکنش سیمئونه به شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو

قرارداد مهاجم فرانسوی با اتلتیکو مادرید، تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، در مورد اهمیت های آنتوان گریزمان، برای تیمش صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که این مهاجم فرانسوی، فصل آینده نیز، حضور موثر و موفقی را به مانند این فصل، در اتلتی تجربه کند.

به گزارش Goal، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید، پانزدهمین گل فصلش را در جریان پیروزی ۳ بر ۲ تیمش، در بازی شب گذشته (۲۴ آوریل) در مقابل والنسیا به ثمر رساند. گمانه زنی هایی مبنی بر انتقال مهاجم فرانسوی اتلتی، به بارسلونا، در تابستان پیش رو، وجود دارد. با این حال، سیمئونه اظهار داشت، گریزمان، نقش مهمی در ترکیب ساخته شده برای فصل آینده اتلتیکو مادرید، خواهد داشت.

سیمئونه در گفت و گو با Mundo Deportivo، اظهار داشت:

گریزمان، مهره بسیار مهمی، برای حال و آینده باشگاه است. او یکی از کاپیتان های تیم است و امیدوارم در فصل آینده هم، مانند امسال، عملکرد موفقی داشته باشد.

گل دقیقه ۸۲ آنخل کوریا در بازی دیشب، پیروزی را برای یاران سیمئونه به ارمغان آورد و والنسیا را با دو امتیاز کمتر نسبت به ختافه در رده پنجم جدول لالیگا، نگه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید