پایان اردوی والیبال نشسته ایران و روسیه


پایان اردوی والیبال نشسته ایران و روسیه

اردوی والیبال نشسته ایران و روسیه پس از یک هفته تمرین مشترک امروز پایان یافت

پایان اردوی والیبال نشسته ایران و روسیهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، تیم ملی والیبال نشسته که برای برگزاری یک اردوی مشترک و بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به ایران سفر کرده بود، امروز به اردوی خودش پایان داد.
الکساندر اوی سیانیکوف سرمربی تیم روسیه درباره اهداف برگزاری این اردو گفت: با توجه به اینکه در تابستان امسال مسابقات قهرمانی اروپا را در مجارستان در پیش داریم، لازم بود تا اردوی تدارکاتی با والیبال نشسته ایران که یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های و قهرمان جهان و المپیک است داشته باشیم تا تیم خودمان را در یک محک جدی بسنجیم.
وی افزود: به دنیال کسب سهمیه پاراالمپیک توکیو در والیبال نشسته هستیم و تلاش می‌کنیم بعد از تیم بوسنی که قبلا سهمیه پارالمپیک را گرفته، بتوانیم در رقابت‌های اروپایی با قدرت ظاهر شویم و کسب سهمیه کنیم.
سرمربی تیم روسیه تاکید کرد: یک هفته اردوی خوب با تیم ایران داشتیم و علاوه بر تمرین مشترک، بازی‌های تدارکاتی هم انجام دادیم تا نقاط ضعف مان را بشناسیم و برای رقابت‌های آینده این ضعف‌ها را برطرف کنیم.
هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان هم درباره اردوی مشترک با تیم روسیه گفت:: روسیه برای برگزاری یک اردوی مشترک و چند مسابقه تدارکاتی با تیم کشورمان درخواست‌هایی داشت که این اردوی برگزارشد. روس‌ها با هزینه‌های خودشان این اردو را برگزار کردند که امروز به پایان رسید.
وی تاکید کرد: اردوی خوبی با روسیه داشتیم و توانستیم با توجه به اردوی‌های قبلی، سطح فنی جوانتر‌ها را بسنجیم و به آن‌ها میدان بدهیم تا خودشان را نشان بدهند در این اردو ۵ بازی با روسیه انجام دادیم که با پیروزی تیم ایران به پایان رسید.
رضایی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی اسیا در تایلند اظهارکرد: رقابت‌های قهرمانی اسیا با حضور ۸ تیم در بانکوک از ۱۹ خرداد اغاز می‌شود و تیم والیبال نشسته با امادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شود و با اینکه تیم ایران سهمیه پاراالمپیک توکیو را در مسابقات جهانی گرفته، ولی برای حفظ آمادگی تیم با تمام توان حاضر می‌شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان