درخواست هواداران تیم شاهین پس از لیگ برتری شدن


تیم شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری عبدالله ویسی و با کسب عنوان دومی در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور لیگ برتری شد و بعد از یک دهه دوباره حضور در این بازی ها را تجربه خواهد کرد. نوشته درخواست هواداران تیم شاهین پس از لیگ برتری شدن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخواست هواداران تیم شاهین پس از لیگ برتری شدن

درخواست تماشاگران شاهین؛ به استادیوم جدید نروید!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۳
درخواست هواداران تیم شاهین پس از لیگ برتری شدن

تیم شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری عبدالله ویسی و با کسب عنوان دومی در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور لیگ برتری شد و بعد از یک دهه دوباره حضور در این بازی ها را تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از صعود تیم های دسته اولی به لیگ برتر همیشه این دغدغه وجود دارد که آیا تیم های صعود کرده به لیگ برتر دارای امکانات کافی و حرفه ای برای میزبانی در بازی های لیگ برتر هستند یا به دلیل کمبود امکانات مجبور به بازی در شهرهای همجوار می شوند. البته در سال های اخیر سازمان لیگ برتر کمی با اغماض با این مسئله برخورده کرده است تا تیم های شهرستانی از حق میزبانی محروم نشوند و در جریان بازی ها رفته رفته زیر ساخت ها را تکمیل کنند.

شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اینکه در گذشته هم در لیگ برتر حاضر بوده به خوبی می داند برای میزبانی از بازی های لیگ برتر می بایست کدام بخش از امکانات سخت افزاری را ارتقاء دهد و در بحث ایجاد امکانات نرم افزاری به کدام سمت و سو برود. استادیوم شهید بهشتی بوشهر اگر چه قدیمی است اما در گذشته میزبان بازی های لیگ برتر بوده و در فصل پیش رو هم می تواند با رفع نواقصی که برطرف نشده دوباره میزبان بازی های لیگ برتر باشد. ضمن اینکه در سال ۱۳۹۶ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید نادر مهدوی بوشهر در محله تنگک با حضور مسعود سلطانی فر مورد بهره برداری قرار گرفته است و شاهین به راحتی می تواند بازی های خود را به این استادیوم منتقل کند.

البته طرفداران شاهین خیلی موافق این اتفاق نیستند. به این خاطر که استادیوم جدید بوشهر دور از شهر واقع شده و ۲۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و هر گاه شاهین بازی های خود را به این استایوم برده با تعداد تماشاگران کمتری به میدان رفته است. نکته بارز دیگر اینکه استادیوم شهید نادر مهدوی بوشهر با وجود بهره برداری هنوز دارای اشکالاتی است که می توان به جایگاه خبرنگاران و نبود اینترنت اشاره کرد. این تجربه ای بود که پدیده مشهد در سال های اخیر با آن دست و پنجه نرم می کرد. بازی های پدیده در استادیوم ثامن که دور از شهر مشهد واقع شده با استقبال دو سه هزار نفری تماشاگر مواجه می شده اما از زمانی که پدیده به استادیوم امام رضا در مشهد آمده دست کم در هر بازی ۶-۷ هزار تماشاگر دارد و در برخی از بازی های پدیده ی این فصل در استادیوم امام رضا مشهد جای سوزن انداختن نبود. به این دلیل که این استادیوم در مرکز شهر قرار دارد و عبور مرور برای تماشاگران به این استادیوم راحت تر است.

حالا هم طرفداران شاهین دوست دارند این تیم در فرصت باقی مانده تا شروع بازی ها به جای تصمیم برای بازی در استادیوم شهید نادر مهدوی اشکالات استادیوم شهید بهشتی بوشهر را رفع کند و در استادیومی که در مرکز شهر واقع شده است، بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر