کارگران برای اعتلای نظام اقتصادی کشور همواره در تلاش هستند


کارگران برای اعتلای نظام اقتصادی کشور همواره در تلاش هستند

ساری – ایرنا – استاندار مازندران از کارگران به عنوان افراد کوشا در همه عرصه ها نام برد و گفت: آنان لحظه ای برای اعتلای نظام اقتصادی و تقویت غرور ملی و سربلندی کشور از پای ننشسته اند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در پیامش به مناسبت هفته کارگر افزود: کارگران متعهد و زحمتکش، طبقه ای پرتلاش و عزتمندند که در جریان شکل گیری نهضت امام خمینی (ره)، همبستگی سترگ ملت ایران و روند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش و رسالت خود را به شایستگی ایفا کردند و امروز؛ شهدای والامقام جامعه کارگری ایران اسلامی، نشانگر جایگاه رفیع این طبقه شریف در عرصه تولید و صحنه های خطیر صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: کارگران پرتلاش ایران اسلامی در تداوم راه و حرکت انقلابی و جهادی خود همراه با نخبگان، متخصصان و دانشمندان با روحیه سازندگی و شور و امید و حضور در خطوط تولید در حوزه های مختلف، در تحقق خودکفایی کشور در بخش های گوناگون نقش والایی ایفا کردند .
نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: امروز نیز این قشر به عنوان پایه های اساسی تولید، در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در راستای شکوفایی اقتصادی نقشی بی بدیل دارند و از آنجا که تحول در امور مختلف با تحول در فرهنک کار و تلاش محقق می شود، لازم است تا زمینه های مشارکت بیشتر و بهتر مردم بویژه جامعه کارگری در امر سازندگی کشور و اعتلای اقتصادی فراهم شود.
حسین زادگان در ادامه پیامش با تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: امیدوارم با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف دولت تدبیر و امید در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه اشتغال و کارآفرینی و تولید در سال 98 که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به رونق تولید نامگذاری شده است، بتوانیم گام های بلندی برای شکوفایی اقتصادی برداریم.
در ماده 63 قانون کار روز جهانی کارگر که اول ماه مه میلادی و برابر با 11 اردیبهشت است به عنوان روز کارگر اعلام شده که از پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر هر ساله در این ایام برای گرامیداشت نقش و جایگاه کارگران برنامه هایی در استان مازندران برگزار می شود .
2096/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات