وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد استان گلستان شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد استان گلستان شد

گرگان - ایرنا - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرکشی از واحدهای تجاری سیل زده و حضور در چند جلسه مرتبط با اشتغال و کار از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، محمد شریعتمداری قرار است از واحدهای سیل زده شرکت شهرک های صنعتی آق قلا دیدن کند.
وزیر تعاون سپس برای سرکشی از طرح ها و واحدهای بخش های کشاورزی و دام و طیور در شهرستان آق قلا به این شهر سیل زده خواهد رفت.
شرکت در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان، سومین برنامه سفر یک روزه شریعتمداری است که در این جلسه گزارش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، عملکرد اشتغال، و مقدار خسارت دیدگان سیل حوزه اقتصادی و تولیدی، ارایه و ارزیابی خواهد شد.
وزیر تعاون همچنین با تشکل های کارگری و کارفرمایی و سپس آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار خواهد کرد.
به گفته خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ، سیل اخیر بیش از 2 هزار و 300 میلیارد ریال به بخش های صنعتی گلستان خسارت زد و موجب بیکاری 3 هزار کارگر شاغل در این واحدهای تولیدی و صنعتی شد.
سیلاب و آبگرفتگی علاوه بر واحدهای صنعتی به تاسیسات شهرک صنعتی آق قلا از جمله فضای سبز، تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ایستگاه TBS و تأسیسات برق، مخابرات و آب رسانی هم خسارت وارد کرد.
3014/3091

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید