به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی شامگاه چهارشنبه در نشست استاندار با سازمان های مردم نهاد استان کردستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: باور و یقین به سازمان های مردم نهاد کردستان بوجود آمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: در سال 92 تنها یک سمن در کردستان فعالیت می کرد اما اکنون با حمایت هایی که صورت گرفته است تعداد سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان به عدد 40 رسیده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه جوانان در سال 92، 83 میلیون و 500 هزار تومان بوده است، گفت: اعتبارات این حوزه در سال 97 با رشد دو هزار و 500 درصدی به دو میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

جولایی گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد خوبی به فعالیت جوانان دارد و به همین منظور اعتبارات این حوزه با ورزش شانه به شانه هم در حرکت هستند و شاید تنها یک پله تفاوت داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: جوانان اثبات کرده اند که اگر کار ها به آنان واگذار شود قطعاً می توانند موفق شوند.

وی افزود: امروزه جوانان با مشکلات زیادی رو به رو هستند که بخشی از آنها به اداره ورزش و جوانان مربوط می شود اما این اداره کل به تنهایی نمی تواند حامی جوانان باشد.