قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر


قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

پسر جوان فیلیپینی به خاطر لگد کردن گوشی آیفونش توسط پدرش در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت پدرش را با تبر به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خشم نیز مانند هر احساس دیگری در انسان، یک احساس کاملاً طبیعی به شمار می‌رود که در وجود هر کسی نهادینه شده است، اما مسئله مهم نحوه رویارویی با آن است. خشم زمانی می‌تواند مشکل‌ساز شود که شخص به خود یا اطرافیانش آسیب برساند؛ بنابراین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است مدیریت خشم است. مدیریت خشم به معنی سرکوب کردن آن نیست بلکه مهارت حفظ آرامش و خونسردی است که فرد را قادر می‌سازد به نحو مناسبی با آن مواجه شود و از بروز آسیب به خود و دیگران جلوگیری می‌کند.

مهارتی که متاسفانه فقدان آن در شیوه رفتاری یک پسر جوان کامبوجی موجب شد او دست به جنایتی هولناک بزند. "لنگ هوان" ۲۳ ساله به علت آنکه پدرش اقدام به لگد کردن گوشی آیفون او کرده بود با تیر به او حمله‌ور شد و مرگ پدرش را رقم زد.

قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

ماجرا از آنجا آغاز شد این پسر جوان به همراه تعدادی از دوستانش سرگرم یک جشن در داخل خانه بودند. این در حالی بود که "لنگ سائو" پدر ۵۰ ساله این جوان در حال استراحت در خانه بود. پدر میانسال که به خاطر سر و صدای پسرش و دوستان او نمی‌توانست به استراحت بپردازد با او وارد جر و بحث شد و در این هنگام اقدام به لگد کردن گوشی آیفون پسرش کرد.

قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

این پسر که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت ناگهان با یک تبر به پدرش حمله‌ور شد و چند ضربه به سر، سینه و گردن او وارد کرد. "چوئون سامان" در این باره گفت: "درگیری مقتول با پسرش به دلیل ایجاد سر و صدای زیاد در خانه بود. سپس مقتول اقدام به لگد کردن گوشی آیفون پسرش کرد و همین مسئله موجب خشم شدید این جوان و در نتیجه اقدام جنون‌آمیز او شد. متاسفانه مرد میانسال در صحنه حادثه جان خود را از دست داد."

یکی از تصاویری که منتشر شده است جسد بی جان مقتول را در حالی که روی کف زمین افتاده و غرق خون است نشان می‌دهد. انتشار این خبر موجب هجوم افراد محلی به محل حادثه شد. گفته می‌شود قاتل پس از کشتن پدرش از خانه متواری شد، اما ماموران پلیس توانستند مخفیگاه او را شناسایی و وی را دستگیر کنند. ماموران محلی ضمن تایید کشته شدن مرد میانسال اعلام کردند پسر قاتل او دست کم به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی کامبوج در این باره ادامه دارد.

قتل پدر به خاطر لگد کردن گوشی آیفون! +تصاویر

انتهای پیام/

خشمی که یک جنایت هولناک را رقم زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی