درخواست تحقیقات برای تقلب احتمالی در انتخابات رژیم صهیونیستی


درخواست تحقیقات برای تقلب احتمالی در انتخابات رژیم صهیونیستی

رئیس کمیته انتخابات در رژیم صهیونیستی خواستار آغاز تحقیقات درباره تقلب احتمالی در انتخابات کنست این رژیم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج اونلاین، «حنان ملتسر» رئیس کمیته انتخابات در رژیم صهیونیستی امروز(دوشنبه دوم اردیبهشت) خواست تحقیقات کیفری خود را درباره تقلب در تعدادی از مراکز رای گیری انتخابات اخیر کنیست(پارلمان) آغاز کرد.

پایگاه اسرائیلی « i24 news» به نقل از ملتسر نوشت: این درخواست در نتیجه شواهد و مدارک است که «دیوید بیتان» عضو کنیست از حزب لیکود ارایه کرده است.

این پایگاه اعلام کرد: این مدارک و شواهد به گزارش های اعضای کمیته رای گیری و ناظران مستند است.

اعضای کمیته های رای گیری و نمایندگانی از حزب لیکود، دوربین ها و دستگاههای شنود را در مراکز رای شهرک های عربی در روز انتخابات به منظور کنترل تقلب احتمالی نصب کردند که این مسئله خشم احزاب عربی را دربر داشته است.

با این وجود، «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این اقدام دفاع است. درحالی که ملتسر هرگونه عملیات فیلمبرداری داخل مراکز رای گیری را ممنوع اعلام کرده بود.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو در نتایج انتخاباتی کنست که در نهم آوریل برگزار شد، توانست 37 کرسی را به دست بیاورد و رقیب خود «ائتلاف سفید آبی » به رهبری «بنی گانتس» را با 36 کرسی پشت سربگذارد.

حزب نتانیاهو در انتخابات پیروز میدان شده است و قرار است که دولت آتی را در روزهای آینده تشکیل دهد. کنست متشکل از 120 کرسی است و باید برای تشکیل دولت رای اعتماد دستکم 61 عضو را به دست آورد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403