عبور از شرایط سخت نیازمند نوآوری شرکت ها و استقامت است


عبور از شرایط سخت نیازمند نوآوری شرکت ها و استقامت است

غلامی گفت: سابقه ما در مباحث کارآفرینی و استارت آپی طولانی نیست، اما با صبر و استقامت و نوآوری شرکت ها، می توان از شرایط سخت عبور کرد و به شکوفایی و پیشرفت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «منصور غلامی»، امروز (سه شنبه 3 فروردین) در حاشیه بازدید از بخش های مختلف پارک علم و فناوری فارس و نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور فعال و رونمایی از طرح هوشمندسازی جایگاه های سوخت cng در جمع مسئولان و فعالان پارک علم و فناوری فارس گفت: حمایت بیشتر از فناوری، از سیاست های کلان توسعه آموزش عالی است، توسعه اقتصادی کشور از مسیر توسعه فناوری می گذرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: سابقه ما در مباحث کارآفرینی و استارت آپی طولانی نیست، اما با صبر و استقامت و نوآوری شرکت ها، می توان از شرایط سخت عبور کرد و به شکوفایی و پیشرفت رسید.

گفتنی است، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مجتمع کارگاهی (پایلوت فناوری) پارک علم و فناوری فارس به بهره‌برداری رسید.

مجتمع کارگاهی پارک علم و فناوری فارس با زیر بنای 2 هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طی سه سال ساخته شده است، در حال حاضر بیش از ۳۲۰ شرکت فناور در چهار مرکز رشد تخصصی در پارک علم و فناوری استان فارس مستقر است.

۹ شرکت فناور نیز که محصولات آنها در مرحله تجاری‌سازی قرار دارد، در این مجتمع کارگاهی فعال هستند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!