آثار مفید و تاثیرگذاری مسجدی را می توان به جامعه تعمیم داد


آثار مفید و تاثیرگذاری مسجدی را می توان به جامعه تعمیم داد

شریف اسلامی گفت: اگر در مساجد اثری مفید و تاثیرگذار با نگاه دینی و مسجدی تولید شد، می توان آن را به جامعه تعمیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به منظور پیگیری تفاهم نامه مشترک با رئیس حوزه هنری این استان دیدار و گفت و گو کرد.

شریف اسلامی در این نشست، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت ارزشمندی برای تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار مبتنی بر مسجد دارند.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از تلاش های این مجموعه را در راستای شناسایی این ظرفیت ها دانست و گفت: اگر این استعدادها به خوبی شناسایی شوند، می توان از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه اکران فیلم در تعدادی از مساجد استان توسط حوزه هنری صورت گرفت، ادامه داد: این حوزه در شهرستان بهمئی از دو گروه مسجدی نیز حمایت هایی صورت داد.

اسلامی ضمن تاکید دوباره بر وجود ظرفیت های ارزشمند در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری، یادآور شد: کارشناسان فرهنگی و هنری دو حوزه می توانند با رایزنی و هماهنگی این ظرفیت ها را شناسایی و معرفی کنند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر در مساجد اثری مفید و تاثیرگذار با نگاه دینی و مسجدی تولید شد، می توان آن را به جامعه تعمیم داد.

وی اذعان کرد: می توان با برنامه ریزی اصولی فعالیت های خوبی انجام داد و در نهایت خروجی آنها را در قالب یک جشنواره در استان به نمایش گذاشت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید