کاهش آسیب های فضای مجازی به حضور نهادهایی مثل کانون اندیشه جوان نیاز دارد


کاهش آسیب های فضای مجازی به حضور نهادهایی مثل کانون اندیشه جوان نیاز دارد

فروغی با اشاره به آسیب های فضای مجازی برای جامعه به ویژه جوانان علی رغم کم عمق و بی خاصیت بودن آن، گفت: کانون اندیشه جوان که به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی متصل و از گنجینه فکری بالایی برخوردار است می تواند به کاهش آسیب های این فضا کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، جشن بیست سالگی کانون اندیشه جوان صبح امروز (چهارشنبه، 28 فروردین ماه) با حضور رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر شبکه سه سیما، مدیرعامل موسسه تبیان و جمعی دیگر از شخصیت ها در محل این کانون برگزار شد.

«علی فروغی» در این آیین اظهار کرد: از محاسن کانون اندیشه جوان پیوستگی عاطفی میان مدیران و اعضا به رغم تفاوت های مدیریتی در ادوار مختلف است.

مدیر شبکه سوم سیما فضای مجازی را از آفت های اصلی فضای رسانه ای امروز دانست و گفت: این فضا نه تنها جوان را متأثر کرده بلکه ذائقه مخاطب را نیز تغییر داده و به دیگر قالب های رسانه ای هم خدشه وارد کرده است هرچند که کوتاه، کم عمق و کم خاصیت است.

وی با اشاره به فعالیت اثرگذار کانون اندیشه جوان در حوزه رسانه در دور جدید فعالیت خود بیان کرد: محیطی همچون کانون اندیشه جوان که به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی متصل و از گنجینه فکری بالایی برخوردار است می تواند به کاهش آسیب های این فضا و مقابله با آن کمکی شایان کند.

فروغی تاکید کرد: اگرچه کار رسانه ای در ذات کانون اندیشه جوان نیست اما با مأموریت الگوسازی در این باره می تواند راهگشا باشد و الگوهایی از کار صحیح و اصولی رسانه ای را ارایه کند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد