اعتراض عجیب برانکو پس از شکست مقابل الاهلی؛ اعتراض یا بهانه؟!


برانکو دلیل شکست تیمش مقابل الاهلی را خستگی برشمرد! دلیلی که مورد اشاره بازیکنان هم بوده و این به خاطر فشردگی بازی‌هاست. شاید همان‌طور که برانکو می‌گوید پرسپولیس خسته بوده و این دلیل از نگاه کادر فنی تیم قانع کننده باشد، اما بی‌شک در فوتبال حرفه‌ای دلیلی منطقی برای توجیه شکست نیست. نوشته اعتراض عجیب برانکو پس از شکست مقابل الاهلی؛ اعتراض یا...

اعتراض عجیب برانکو پس از شکست مقابل الاهلی؛ اعتراض یا بهانه؟!

برانکو دلیل شکست تیمش مقابل الاهلی را خستگی دانست!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
اعتراض عجیب برانکو پس از شکست مقابل الاهلی؛ اعتراض یا بهانه؟!

برانکو دلیل شکست تیمش مقابل الاهلی را خستگی برشمرد! دلیلی که مورد اشاره بازیکنان هم بوده و این به خاطر فشردگی بازی‌هاست. شاید همان‌طور که برانکو می‌گوید پرسپولیس خسته بوده و این دلیل از نگاه کادر فنی تیم قانع کننده باشد، اما بی‌شک در فوتبال حرفه‌ای دلیلی منطقی برای توجیه شکست نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

البته تقویم فوتبال در کشور‌های پیشرفته سال هاست که فشرده شده و این به دلیل صنعتی شدن فوتبال و میزان گردش پول در آن است. به طوری که شاهد هستید در لیگ برتر جزیره حتی تیم‌ها در تعطیلات سال نو هم دست از فوتبال نمی‌کشند. شاید همان‌طور که برانکو می‌گوید پرسپولیس خسته بوده و این دلیل از نگاه کادر فنی تیم قانع کننده باشد، اما بی‌شک در فوتبال حرفه‌ای دلیلی منطقی برای توجیه شکست نیست.

نه فقط پرسپولیس، همه تیم‌ها باید با فشردگی بازی‌ها خود را تطبیق دهند. علم در سال‌های اخیر کمک شایانی به فوتبال کرده، همچنین صنعت. ریکاوری روحی، روانی و جسمانی فوتبالیست‌ها با شیوه‌های نوین مانع خستگی آن‌ها در بازی‌ها می‌شود. نمونه اش بازیکنان الاهلی که پرسپولیس را شکست دادند پیش از این بازی، تقویم فشرده‌تری داشتند. الاهلی دو بازی با الهلال در نیمه‌نهایی عرب کاپ و لیگ عربستان انجام داد و یک بازی هم برابر الوحده در لیگ برتر برگزار کرد. به واقع این تیم پیش از رویارویی با پرسپولیس هر سه روز یک بازی انجام داد، در حالی که پرسپولیس تنها دو بازی با ذوب‌آهن و سایپا در لیگ برتر انجام داد و هر چهار روز یک بار بازی کرد. به واقع شرایط برای تیم حریف هم سخت بود.

نه می‌شود مانع بازی‌های تیم ملی شد، نه جام‌حذفی را از تقویم حذف کرد و نه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را فاکتور گرفت. اعتراض به فشردگی بازی‌ها که بیشتر از سوی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود نه تنها تا به این جای کار دستاوردی نداشته بلکه در ادامه هم نخواهد داشت. بهترین راه‌حل این است که باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس خود را با فشردگی بازی‌ها وفق دهند و برای بازی در روز‌های سخت آماده شوند. تیم‌ها نه فقط از نظر بدنی بلکه باید از نظر روحی و روانی هم برای پشت سر گذاشتن بازی‌های فشرده آماده شوند و از همه مهمتر بدانند در فوتبال حرفه‌ای خستگی ناشی از بازی‌های فشرده بی‌معنی است و خریداری ندارد؛ و باز تکرار می‌کنیم بهانه برانکو برای توجیه شکست تیم پرسپولیس برابر الاهلی از نگاه ما قابل احترام و حتی واقعی است، اما همان‌طور که اشاره شد بهتر است پرسپولیس به فشردگی بازی‌ها عادت کند و از آن برای نتیجه گیری بهره گیرد، چون اعتراض بی‌معنی است و ره به جایی نخواهد برد.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد