اطلاعات زیادی از بازی Persona 5: The Royal منتشر شد


در جریان کنسرت امروز سری Persona در شهر توکیو، شرکت اتلوس (Atlus) بالاخره از بازی Persona 5: The Royal به صورت کامل رونمایی کرده است. این شرکت اطلاعات جدیدی شاملی زمان انتشار، محتوای جدید و بسیاری موارد دیگر را منتشر کرده است. همان‌طور که بسیاری از هواداران نیز حدس زده بودند، بازی Persona 5: The Royal در حقیقت نسخه‌ی بهبود یافته...

اطلاعات زیادی از بازی Persona 5: The Royal منتشر شد

در جریان کنسرت امروز سری Persona در شهر توکیو، شرکت اتلوس (Atlus) بالاخره از بازی Persona 5: The Royal به صورت کامل رونمایی کرده است. این شرکت اطلاعات جدیدی شاملی زمان انتشار، محتوای جدید و بسیاری موارد دیگر را منتشر کرده است.

همان‌طور که بسیاری از هواداران نیز حدس زده بودند، بازی Persona 5: The Royal در حقیقت نسخه‌ی بهبود یافته و گسترش یافته‌ی بازی Persona 5 است. این بازی محتوای داستانی جدید زیادی شامل یک فصل تحصیلی قابل بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این شاهد رویدادهای جدید با محوریت Phantom Thieves و دو شخصیت جدید نیز خواهیم بود.

شخصیت اول کاسومی یوشوزاوا (Kasumi Yoshizawa) نام دارد. این دانش‌آموز که مهارت بالایی در ژیمناستیک دارد، هم‌زمان با Joker، شخصیت اصلی داستان، وارد مدرسه‌ی شوجین (Shujin) می‌شود. البته برخلاف دیگران، او علاقه‌ای به گروه Phantom Thieves ندارد.

دومین شخصیت جدید بازی تاکوتو ماراکی (Takuto Maruki) نام دارد. مدرسه‌ی شوجین پس از وقایعی که برای یکی از معملمان در ابتدا کار رخ می‌دهد، او را به عنوان یک مشاور استخدام می‌کند. به نظر می‌رسد بسیاری از دانش‌آموزان این مشاور که به خاطر مهارت خود در شنیدن صحبت‌های دیگران و راهنمایی آن‌ها شهرت دارد را دوست دارند.

این بازی میزبان یک مکان جدید نیز خواهد بود. این مکان جدید یکی از محله‌های شهر توکیو با نام Kichijoji است. در کنار مناطق جدید، محتوا و رویدادهای جدیدی خارج از رویدادهای روزانه نیز به بازی اضافه خواهد شد. سیاه‌چاله‌های بازی نیز از این پس میزبان دشمنان جدید و قوی‌تری خواهد بود. در کنار این موضوع، مکانیک‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد که هنوز معرفی نشده‌اند.

در کنار اضافه شدن ویدئوها و موسیقی‌های جدید به بازی، پشتیبانی کامل از کیفیت ۴K برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز به این نسخه اضافه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، رابط کاربری بازی نیز با تغییراتی روبه‌رو خواهد شد.

بازی Persona 5: The Royal در تاریخ ۹ آبان ماه سال جاری (۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن منتشر خواهد شد. نسخه‌ی غربی این بازی در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در جریان این کنسرت، شرکت اتلوس تایید کرد که بازی Persona 5 تا به امروز بیش از ۲٫۴ میلیون نسخه به فروش رسانده است. این شرکت فردا به صورت رسمی از بازی Persona 5 S رونمایی خواهد کرد.

ویدئوی معرفی Persona 5: The Royal را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اطلاعات زیادی از بازی Persona 5: The Royal منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...