پرسش روز ؛ قهرمانی سیتی یا لیورپول؟ ترجیح هواداران منچستریونایتد کدام است؟


ماجرای عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ جزیره برای هواداران منچستر یونایتد سناریوی غمگینی است و آنان شاهد لیورپول و منچستر سیتی که هم اکنون برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، هستند. نوشته پرسش روز ؛ قهرمانی سیتی یا لیورپول؟ ترجیح هواداران منچستریونایتد کدام است؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

پرسش روز ؛ قهرمانی سیتی یا لیورپول؟ ترجیح هواداران منچستریونایتد کدام است؟

هواداران منچستریونایتد سیتی را به لیورپول ترجیح می دهند؟
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۴
پرسش روز ؛ قهرمانی سیتی یا لیورپول؟ ترجیح هواداران منچستریونایتد کدام است؟

ماجرای عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ جزیره برای هواداران منچستر یونایتد سناریوی غمگینی است و آنان شاهد لیورپول و منچستر سیتی که هم اکنون برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کایل واکر بازیکن منچسترسیتی در این مورد بیان داشته است:

” مشخص است که هواداران منچستر یونایتد هم اکنون در شرایط دشواری قرار دارند. وقتی بیرون می روم و گشتی می زنم هواداران یونایتد را می بینم که به من می گویند ترجیح می دهند سیتی به جای لیورپول قهرمان این فصل شود.”

اما آیا این مسئله صحت دارد؟ آیا واقعا هواداران شیاطین سرخ سیتی را به لیورپول ترجیح می دهند؟
گاردین برای پاسخ به این سوال از چند نفر از حامیان یونایتد در این باره سوال کرده است.

استیون هاوسن، مسئول یوتیوب منچستر یونایتد:

سیتی اخیرا به عناوینی دست یافته است. اما فکر اینکه لیورپول قهرمان شود اذیت کننده است. به نظر من لیورپول نمی تواند قهرمان شود. اما باید صبر کنیم تا ببینیم چه رخ می دهد. اینکه لیورپول قهرمان لیگ شود و یا سیتی سه گانه کسب کند و ما هم پنجم شویم بدترین تابستان قابل تصور است!

استمن دِیو، کارشناس اسکواکا:

ترجیح می دهم منچسترسیتی به جای لیورپول عنوان قهرمانی را کسب کند. لیورپول تا به حال کمتر از ما قهرمان شده است و من دوست دارم به همین شکل بماند. فکر اینکه سیتی از ۵ عنوان قهرمانی به ۶ عنوان برسد از اینکه لیورپول تحت هدایت کلوپ وارد دوره ی قدرتمندی شود و به قهرمانی برسد مرا کمتر می ترساند. در حال حاضر از اینکه لیورپول دو گانه کسب کند بیشتر از اینکه سیتی سه گانه کسب کند می ترسم! در اوایل فصل دیدن نمایش های لیورپول و سیتی برای ما دشوار بود اما از دسامبر، شاهد شبحی از یونایتد قدیمی تحت هدایت سولشر بوده ایم.

جیمز گرفن، طرفدار قدیمی یونایتد با ۶۲ سال سابقه در این خصوص می گوید :

از آنجایی که منچسترسیتی تاکنون دفعات کمی موفق به قهرمانی شده است، ترجیح می دهم که این تیم قهرمان این فصل لیگ شود. لیورپول برای ما حکم رئال یا بارسا را دارد چون در همه جا طرفدار دارد اما سیتی اینطور نیست. با این حال امیدوارم در دربی چهارشنبه برابر سیتی پیروز شویم چون هیچ تیمی برایم مهمتر از یونایتد نیست. ما استعدادها و جوانان بسیار قدرتمندی داریم و روز به روز بهتر خواهیم شد و عدم استفاده از بازیکنان جوان در تیم به منزله ی یک توهین به میراثمان است.

شایان ذکر است که برخی از هواداران دیگر یونایتد همچون آدام روبرتسن و الیستر فرگوسن نیز بیان داشته اند که مایل هستند منچسترسیتی به جای لیورپول قهرمان شود و از لیورپول به عنوان رقیبی که همیشه خواهان شکست آن هستند یاد کرده اند!
حال باید صبر کنیم تا ببینیم آیا سیتی به قهرمانی می رسد تا شاید کمی از اندوه هواداران سرخپوشان کاسته شود و یا لیورپول با قهرمانی خود باعث اندوه بیشتر یونایتدی ها در این فصل خواهد شد.

رضوانه نجفی فر – خبرگزاری پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت