افزایش تعداد شرکت‌های زیست‌بوم شریف تا افق 1404


مدیر عامل صندوق توسعه صادرات شریف گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق شکوفایی و نوآوری منعقد شد، مبلغ 128 میلیارد تومان به این صندوق در قالب خط اعتباری و تسهیلات اعطا می‌شود.

تولیدو تجارت | ایسنا | 4 ساعت پیش |4/25/2019 3:05:46 AM 56 بازدید

افزایش تعداد شرکت‌های زیست‌بوم شریف تا افق 1404

سید مهدی سادات رسول در گفت‌وگو با ایسنا،"تقویت شرکت‌های زیست بوم ناحیه شریف"،"تقویت شرکت‌های ICT بالادستی و پایین‌دستی حوزه خدمات" و "تقویت بالا دستی و پایین دستی حوزه اقتصاد نفت و گاز" را مأموریت‌های اصلی این صندوق نام برد.

وی تعداد شرکت‌های زیست بوم ناحیه شریف را حدود ۴۵۰ شرکت دانست و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم که این تعداد شرکت را تا افق ۱۴۰۴ به ۸۰۰ شرکت افزایش دهیم.

سادات رسول، حجم تسهیلات اعطا شده به شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی را ۱۰۸ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: "اعطای وام و تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح‌های پژوهشی و کاربردی"، "تامین سرمایه ریسک‌پذیر و مشارکت و سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآور"، "صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز متقاضیان اجرای طرح پژوهشی و فناوری جهت ارائه به سایر مؤسسات" و "کمک و حمایت از ایجاد، گسترش و ترویج نهادهای مؤثر در رشد و توسعه صادرات با تاکید بر هم‌افزایی بین آنها در راستای تحقق تولید برای صادرات" از جمله زمینه‌های حمایتی این صندوق به شمار می‌رود.

مدیر عامل صندوق توسعه صادرات شریف با اشاره به همکاری این صندوق با صندوق شکوفایی و نوآوری، یادآور شد: با قراردادی که با صندوق شکوفایی و نوآوری به امضا رساندیم، ۱۰۰ میلیارد تومان در قالب "خط اعتباری" و ۲۸ میلیارد تومان در قالب "تسهیلات" به ما واگذار شده است.

انتهای پیام

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان