سازندگان Oxenfree، در حال ساخت یک بازی بر اساس سریال Stranger Things بوده‌اند


سال گذشته، استودیوی بازیسازیِ محبوبِ تل‌تیل گیمز تعطیل شد و همین قضیه باعث لغو چندین پروژه و بیکار شدن تعداد زیادی شد. طرفداران این استودیو بر این باور بودند که این استودیو در حال ساخت یک بازی ویدئویی بر اساس سریال تلویزیونی و محبوب نتفلیکس، یعنی Stranger Things بوده است. بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت The Verge، نه تنها...

سازندگان Oxenfree، در حال ساخت یک بازی بر اساس سریال Stranger Things بوده‌اند

سال گذشته، استودیوی بازیسازیِ محبوبِ تل‌تیل گیمز تعطیل شد و همین قضیه باعث لغو چندین پروژه و بیکار شدن تعداد زیادی شد. طرفداران این استودیو بر این باور بودند که این استودیو در حال ساخت یک بازی ویدئویی بر اساس سریال تلویزیونی و محبوب نتفلیکس، یعنی Stranger Things بوده است. بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت The Verge، نه تنها استودیوی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) در حال ساخت یک بازی بر اساس Stranger Things بوده است، بلکه استودیوی نایت اسکول گیمز (Night School Studio)، سازنده بازی Oxenfree، نیز در حال ساخت عنوانی از این سریال تلویزیونی بوده که تل‌تیل گیمز وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است.

استودیوی نایت اسکول، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت بازیِ اقتباسی Stranger Things محسوب می‌شده چراکه نه تنها، دیگر ساخته آن‌ها یعنی Oxenfree شباهت زیادی به آن داشته، بلکه این استودیو سابقه ساخت یک بازی بر اساس یک سریال تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد. عنوان موبایلی Mr. Robot، توسط همین استودیو توسعه یافته است. همین موارد هم باعث شده است تا تل‌تیل گیمز وظیفه ساخت یک بازی از این سریال را به این استودیو بسپرد. بر اساس گفته‌های منبعِ The Verge، پیت هاولی (Pete Hawley)، مدیرعامل تل‌تیل گیمز، استودیوهای زیادی را برای ساخت بازی‌های این شرکت در نظر داشته است. وی پس از اینکه فهمیده، فرمولِ موفقیتِ بازی‌های تل‌تیل گیمز دیگر تکراری شده و جواب نمی‌دهد، به این فکر رسیده است که چنین کاری، ریسک کمتری برای آن‌ها دارد و باید تجربه‌های جدیدی خلق کنند.

تا ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، استودیوی نایت اسکول در حال ساخت یک بازیِ اقتباسی از Stranger Things بوده که تا آن زمان، Kids Next Door نام داشته است. متاسفانه، ارتباط این دو استودیو در حل مسائل مختلف راهگشا نبود. بنا به گفته یکی از منبع‌های تل‌تیل گیمز، «به نظر می‌رسید که دو بازی به طور موازی در دو استودیو در حال ساخت بوده است اما این دو با یکدیگر در این باره صحبت نمی‌کرده‌اند». همین هم باعث خراب شدن رابطه این دو شرکت و فعالیت‌های تجاری آن‌ها شد.

با این حال، زمانی که استودیوی تل‌تیل گیمز تعطیل شد، این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌های سازنده The Walking Dead، کنسل شد. با اینکه نایت اسکول استودیوی کوچکی است و تنها ۱۳ کارمند دارد، اما تعطیلی تل‌تیل گیمز و کنسل شدن بازیِ Stranger Things آن‌ها تاثیری بر این استودیو نگذاشته است. نایت اسکول در حال ساخت بازی جدیدی تحت عنوان Afterparty است.

نظر شما در این باره چیست؟ چه حسی نسبت به ساخته شدن بازی Stranger Things توسط سازنده Oxenfree دارید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

سازندگان Oxenfree، در حال ساخت یک بازی بر اساس سریال Stranger Things بوده‌اند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی