عرضه محتویات جدید برای Devil May Cry 5، منوط به تصمیم سران کپکام است


بازی Devil May Cry 5، اوایل این ماه یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کرد که حالت Bloody Palace را در دسترس قرار داد. در این به‌روزرسانی، شواهدی از محتویات بیشتری از این بازی بدست آمده است اما ظاهراً، چنین چیزی تحقق نخواهد یافت. مت والکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده بازی Devil May Cry 5، به تازگی تائید کرده است که پروسه توسعه بازی به...

عرضه محتویات جدید برای Devil May Cry 5، منوط به تصمیم سران کپکام است

بازی Devil May Cry 5، اوایل این ماه یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کرد که حالت Bloody Palace را در دسترس قرار داد. در این به‌روزرسانی، شواهدی از محتویات بیشتری از این بازی بدست آمده است اما ظاهراً، چنین چیزی تحقق نخواهد یافت.

مت والکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده بازی Devil May Cry 5، به تازگی تائید کرده است که پروسه توسعه بازی به اتمام رسیده است و قرار نیست محتویات جدیدی برای آن در آینده عرضه گردد. او همچنین اضافه کرد که دوست دارد، شخصیت‌هایِ زن قابلِ بازی را در این عنوان ببیند اما تیم توسعه نیاز داشت تا مردم را متقاعد سازد که چنین چیزی ارزشش را دارد.

وی با انتشار توییتی ابراز داشت:

متاسفانه ما برنامه‌ای مبنی بر عرضه محتویات بیشتری برای بازی Devil May Cry 5 نداریم. در خصوص Resident Evil، من مطمئن هستم که عناوین بیشتری در دست ساخت هستند چراکه بازی Resident Evil 2 به موفقیت بزرگی دست یافت.

ــ مت واکر (@retroOtoko) 23 آوریل ۲۰۱۹ میلادی

وی ادامه داد:

متاسفانه توسعه بازی Devil May Cry 5 پایان یافته است. من به شخصه دوست دارم تا شخصیت‌هایِ زن قابل بازی را نیز ببینم. ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که زمانی ما قادر باشیم تا مردم را به چنین چیزی متقاعد سازیم و نشان دهیم که این کار ارزشش را دارد.

ــ مت واکر (@retroOtoko) 23 آوریل ۲۰۱۹ میلادی

بازی Devil May Cry 5 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، پیشنهاد می‌کنیم که نقدوبررسی منتشر شده از آن را از این نشانی بخوانید. سعید آقابابایی در نقد این بازی می‌گوید:

Devil May Cry 5 به معنای واقعی، تعریف یک هک اند اسلش فوق العاده خوش ساخت و جذاب با داستانی عالی است که هر طرفدار این سبک را پای خود میخکوب می کند و پر است از مبارزات عالی و تنوع بی نظیر و فضاسازی های فوق العاده و شخصیت پردازی های عالی و ارزش تکرار فوق العاده بالا. این را بدانید که Devil May Cry 5 هرگز و هرگز عنوانی نیست که به هیچ بهانه ای آن را از دست بدهید. حتی اگر اصلا این سری را نمی شناسید و به سبک هک اند اسلش علاقه ندارید، Devil May Cry 5 عنوانی است که شما را عاشق این سبک می کند و بهترین نقطه شروع برای شماست.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

عرضه محتویات جدید برای Devil May Cry 5، منوط به تصمیم سران کپکام است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه