چطور از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب باخبر شویم؟


رسانه کلیک – اگر به دنبال راهی برای کنترل ایمیل های ارسال شده خود در سرویس های مختلف هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با یک ابزار مفید برای اطمینان از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب آشنا می کنیم. همراه ما باشید. سرویس دهندگان ایمیل برخلاف پیام رسان ها از ویژگی Seen […] نوشته چطور از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب باخبر شویم؟ اولین بار در...

رسانه کلیک – اگر به دنبال راهی برای کنترل ایمیل های ارسال شده خود در سرویس های مختلف هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با یک ابزار مفید برای اطمینان از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

سرویس دهندگان ایمیل برخلاف پیام رسان ها از ویژگی Seen برای مطلع کردن کاربر از خوانده شدن پیام بی بهره اند. اگر شما برای مخاطب خود ایمیلی ارسال کنید، فقط از دریافت و یا عدم دریافت آن باخبر خواهید شد (با 5 افزونه برتر گوگل کروم آشنا شوید!).

با توجه به وجود این کمبود در سرویس های ایمیل، افزونه های مختلفی برای رفع آن ایجاد شده است. با استفاده از این دسته ابزارها که با نام Email Tracker شناخته می شوند، قادر به کنترل ایمیل های دریافتی خود خواهید بود. ایمیل ترکرها شما را از اینکه آیا پیام توسط فرد مقابل خوانده شده یا نه، مطلع می کنند. علاوه بر این، برخی از این افزونه ها قابلیت های بیشتری را به منظور زیر نظر گرفتن وضعیت ایمیل ارسال شده در اختیار کاربر قرار می دهند.

در این مطلب قصد داریم نحوه کنترل ایمیل ارسال شده با افزونه SalesHandy را به شما آموزش دهیم. این افزونه از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه بوده که با سرویس های مختلفی از جمله جیمیل و Outlook کار می کند. برای استفاده از قابلیت کنترل ایمیل SalesHandy، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید (چگونه رمز اکانت جیمیل خود را عوض کنیم؟).

وارد وبسایت SalesHandy شوید. در این سرویس حساب کاربری بسازید و یا به طور مستقیم با اکانت گوگل یا مایکروسافت خود وارد شوید.

چطور از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب باخبر شویم؟

از طریق این لینک، افزونه گوگل کروم آن را دانلود کنید. وارد جیمیل خود شوید. نام افزونه SalesHandy باید سمت چپ صفحه اصلی جیمیل دیده شود. با کلیک روی Compose، مراحل نوشتن ایمیل و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. پیش از کلیک روی Send، گزینه Track را فعال کنید.

چطور از خوانده شدن ایمیل توسط مخاطب باخبر شویم؟

روی دکمه Send برای ارسال ایمیل کلیک کنید.

بعد از طی مراحل بالا، اگر مخاطب مورد نظر ایمیل را باز کند یک اعلان کوچک در مرورگر گوگل کروم نمایان می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد بار باز شدن ایمیل و مدت زمان گذشته از آخرین باری که ایمیل خوانده شده در دسترس کاربر قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...