بازی Gran Turismo 7 به همراه پلی استیشن 5 عرضه می شود!


رسانه کلیک – شواهد امر گویای این موضوع است که کنسول نسل بعدی پلی استیشن به همراه بازی Gran Turismo 7 به بازار عرضه خواهد شد. زمان زیادی به اتمام چرخه عمر کنسول های نسل هشتم باقی نمانده و چندی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی ضمن تایید توسعه کنسول نسل بعدی خود به نام […] نوشته بازی Gran Turismo 7 به همراه پلی استیشن 5 عرضه می شود! اولین بار در...

رسانه کلیک – شواهد امر گویای این موضوع است که کنسول نسل بعدی پلی استیشن به همراه بازی Gran Turismo 7 به بازار عرضه خواهد شد.

زمان زیادی به اتمام چرخه عمر کنسول های نسل هشتم باقی نمانده و چندی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی ضمن تایید توسعه کنسول نسل بعدی خود به نام پلی استیشن 5، برخی از ویژگی های آن از جمله پشتیبانی از رزولوشن 8K را برای طرفداران خود آشکار کرد. این موضوع سبب شد تا حدس و گمانه زنی ها در خصوص عرضه این دستگاه طی سال آینده میلادی بیش از پیش قوت بگیرند و هر از چند گاهی شاهد افشای اطلاعات از سوی منابع مختلفی باشیم.

گزارش اخیر یک توسعه دهنده اروپایی ناشناس، به بازی های زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 خلاصه می شود. دو شرکت مایکروسافت و سونی همواره در زمان عرضه کنسول های نسل جدید خود، بازی های انحصاری گوناگونی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند تا گرافیک خیره کننده و قدرت دستگاه خود را به رخ بکشند. در همین راستا، این منبع اروپایی مدعی شده که استودیوی «پولی فونی دیجیتال» (Polyphony Digital)، خالق سری گرن توریسمو، در حال حاضر روی ساخت بازی Gran Turismo 7 فعالیت می کند و این عنوان همزمان با عرضه پلی استیشن 5، راهی بازار خواهد شد.

بازی Gran Turismo 7 به همراه پلی استیشن 5 عرضه می شود!

از آنجا که سری گرن توریسمو یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین مجموعه های انحصاری کنسول های پلی استیشن به شمار می رود، عرضه نسخه جدید این فرانچایز همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 موضوع چندان دور از انتظاری نیست. علاوه بر این موارد، گرافیک باورنکردنی سری گرن توریسمو می تواند گزینه خوبی برای نمایش قدرت کنسول PS5 نیز باشد.

شرکت سونی تا به امروز هیچ کدام یک از نسخه های این مجموعه را همزمان با آغاز عرضه کنسول جدید خود منتشر نکرده است. موردی که کمی از صحت این گزارش و امید عاشقان مجموعه Gran Turismo کاسته است. لازم به ذکر است؛ در حال حاضر تنها دو سال از عرضه جدیدترین نسخه این مجموعه به نام Gran Turismo Sport می گذرد. تا این لحظه این گزارش توسط شرکت سونی و استودیوی پولی فونی دیجیتال تایید و یا تکذیب نشده است.

Source: Comicbook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش