استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از راه رسید


رسانه کلیک – استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی گران قیمت به یک موتور 5.2 لیتری قدرتمند مجهز شده است. استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته به عنوان سریع ترین خودروی کانورتیبل این برند انگلیسی رونمایی شد. این خودرو همان DBS سوپرلگرا بوده که فاقد سقف است. استون مارتین ادعا می […] نوشته استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از...

رسانه کلیک – استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی گران قیمت به یک موتور 5.2 لیتری قدرتمند مجهز شده است.

استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته به عنوان سریع ترین خودروی کانورتیبل این برند انگلیسی رونمایی شد. این خودرو همان DBS سوپرلگرا بوده که فاقد سقف است.

استون مارتین ادعا می کند حداکثر سرعت این خودروی جذاب به 340 کیلومتر بر ساعت می رسد. قدرت این خودرو را یک موتور 12 سیلندر با حجم 5.2 لیتر و توربوشارژر دوقلو تامین می کند. این موتور قدرتی برابر با 715 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از راه رسید

سرعت استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته در مدت زمان 3.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که در مقایسه با نمونه کوپه خود، 0.2 ثانیه بیشتر است. راننده می تواند با این خودرو در مدت زمان 6.7 ثانیه از سرعت صفر به 160 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از راه رسید

قدرت تولیدی موتور توسط گیربکس 8 سرعته خودکار ZF به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. وزن این خودرو در مقایسه با مدل کوپه افزایشی 170 کیلوگرمی داشته و به 1862 کیلوگرم رسیده است. نیروی رو به پایین این خودرو تنها 3 کیلوگرم در مقایسه با نمونه کوپه کمتر است.

استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از راه رسید

استون مارتین آیرودینامیک این خودرو را در مقایسه با مدل کوپه بهبود داده است. از این تغییرات می توان به اسپویلر جلو و ورودی های هوا اشاره کرد. در بخش پشتی این خودرو شاهد حضور دیفیوزر بزرگی هستیم که باعث خروج بهینه هوا از بدنه خودرو می شود.

برای خرید سریع ترین خودروی کانورتیبل استون مارتین باید پول زیادی در حساب بانکی خود داشته باشید. این خودرو با قیمت پایه 329,100 دلار به فروش می رسد. مدل کوپه این خودرو با قیمت پایه 304,995 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. فروش استون مارتین DBS سوپرلگرا ولانته از سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز می شود.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط