چرا طلبه‌ها به مناطق سیل‌زده رفتند؟ +فیلم


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی توضیحاتی در خصوص شبهات این روزها برای حضور طلبه ها در مناطق سیل زده داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام و المسلمین حسین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمی درباره شایعات و حواشی به‌وجود آمده درباره حضور طلبه‌ها گفت: ثمره و برکت سازمان تبلیغات اسلامی در کاهش آلام جامعه، آسیب‌های اجتماعی و طلاق و بهتر شدن سبک زندگی و تربیت فرزندان باید ملموس باشد از این رو وقتی مردم گرفتار هستند طلبه باید وارد میدان شود. یکی سوالش این است که طلبه به درسش برسد و شخص دیگری با سطل آب از خانه مردم بیرون بریزد و گل را تخلیه کند.

وی در ادامه این مراسم بیان کرد: اگر روز گرفتاری برای کمک نرفتیم پس نباید انتظار داشته باشیم کلام ما مسموع واقع شود و کارهایمان آثار چشمگیر گفتمانی، فرهنگی و تربیتی به همراه داشته باشد، به همین سبب ما به سمت اجتماعی شدن تبلیغات می‌رویم که یک جلوه آن حضور طلبه‌ها در مناطق سیل زده و محروم است.

حجت الاسلام و المسلمین قمی افزود: هرچه در این دوران پیرامون تبلیغ روحانیت معظم و تربیت اصیل دینی که بنده به آن متعصب هستم، باید تلاش کنیم و ارج بنهیم و ارتقاء بدهیم و از این ظرفیت کوتاهی نکنیم چرا که هر متدینی باید مبلغ اسلام باشد، البته اگر در حال حاضر قشری دیگر از جوانان محترم و معتمدی وجود دارد که در جامعه تاثیرگذار است او هم باید مبلغ اسلام ناب باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...