چرا طلبه‌ها به مناطق سیل‌زده رفتند؟ +فیلم


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی توضیحاتی در خصوص شبهات این روزها برای حضور طلبه ها در مناطق سیل زده داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام و المسلمین حسین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمی درباره شایعات و حواشی به‌وجود آمده درباره حضور طلبه‌ها گفت: ثمره و برکت سازمان تبلیغات اسلامی در کاهش آلام جامعه، آسیب‌های اجتماعی و طلاق و بهتر شدن سبک زندگی و تربیت فرزندان باید ملموس باشد از این رو وقتی مردم گرفتار هستند طلبه باید وارد میدان شود. یکی سوالش این است که طلبه به درسش برسد و شخص دیگری با سطل آب از خانه مردم بیرون بریزد و گل را تخلیه کند.

وی در ادامه این مراسم بیان کرد: اگر روز گرفتاری برای کمک نرفتیم پس نباید انتظار داشته باشیم کلام ما مسموع واقع شود و کارهایمان آثار چشمگیر گفتمانی، فرهنگی و تربیتی به همراه داشته باشد، به همین سبب ما به سمت اجتماعی شدن تبلیغات می‌رویم که یک جلوه آن حضور طلبه‌ها در مناطق سیل زده و محروم است.

حجت الاسلام و المسلمین قمی افزود: هرچه در این دوران پیرامون تبلیغ روحانیت معظم و تربیت اصیل دینی که بنده به آن متعصب هستم، باید تلاش کنیم و ارج بنهیم و ارتقاء بدهیم و از این ظرفیت کوتاهی نکنیم چرا که هر متدینی باید مبلغ اسلام باشد، البته اگر در حال حاضر قشری دیگر از جوانان محترم و معتمدی وجود دارد که در جامعه تاثیرگذار است او هم باید مبلغ اسلام ناب باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق