بازدید رئیس فراکسیون فضای مجازی از اسنپ


بازدید رئیس فراکسیون فضای مجازی از اسنپ

امروز احسان قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از اسنپ، با مدیران این شرکت گفت‌و‌گو و مشکلات پیش‌ روی آن‌ها را بررسی کرد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه از شرکت اسنپ بازدید کرد. در این بازدید، ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درکنار معرفی شرکت‌های زیرمجموعه اسنپ، از مشکلات پیش روی کسب‌و‌کارهای نوین سخن گفت.

برخی از موضوعات مهم مطرح‌شده در این بازدید عبارت‌ بودند از: معضلات سهمیه‌بندی سوخت و تلاش شهرداری‌ها برای تصویب قوانین نظارتی و لزوم تشویق به استفاده از خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در ناوگان حمل‌و‌نقل شهری.

احسان قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از اسنپ، درباره‌ی اصرار شهرداری‌ها به نظارت بر سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل گفت:

باتوجه‌به اینکه شرکت اسنپ مجوز صنفی دارد و مراحل قانونی را در اتحادیه‌ی کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی طی کرده است، فعالیتش کاملا قانونی است و با‌توجه‌به رضایت مردم، نباید نگران مخالفت‌های بعضی سازمان‌ها بود. باید این مسئله را مدنظر قرار داد که قبای کهنه و ناقص بر تن کسب‌و‌کارهای نوین نمی‌رود.

مدیرعامل اسنپ نیز به فشارهای موجود روی کسب‌و‌کار‌های نوین در کشور اشاره کرد و گفت:

شهرداری تلاش می‌کند با تحمیل عوارض گزاف و اعمال روش‌های قیمت‌گذاری سنّتی و وضع قوانین مخالف ماهیت کسب‌وکارهای نوین، راه تنفس این کسب‌وکارها را ببندد.

درادامه‌ی این جلسه نیز، مدیرعامل اسنپ‌تریپ در گفت‌و‌گو با قاضی‌زاده هاشمی به ظرفیت‌های بسیار کشورمان درزمینه‌ی توسعه‌ی گردشگری داخلی و خارجی و مشکلات موجود بر سر راه این کسب‌وکار ازجمله گره‌های مالیاتی و مجوزهای متعدد و گاه موازی اشاره کرد که با تأکید رئیس فراکسیون فضای مجازی بر استفاده از ظرفیت‌های مجلس برای تسهیل و رونق گردشگری همراه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر