پاداش پایان خدمت بازنشستگان شرکت ملی پست پرداخت می شود


عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 این شرکت خبر داد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنانی که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده اند گفت: با تمهیدات مسئولین شرکت و تامین منابع لازم پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان...

پاداش پایان خدمت بازنشستگان شرکت ملی پست پرداخت می شود
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ این شرکت خبر داد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنانی که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده اند گفت: با تمهیدات مسئولین شرکت و تامین منابع لازم پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان اسفند ماه ۹۷ پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت کارکنانی که تا پایان مهر ماه سال گذشته بازنشسته شده اند در سال ۹۷ پرداخت شده خاطر نشان کرد: کارکنانی که از آبان ماه تا پایان اسفند نیز بازنشسته شده اند ظرف چند روز آینده پاداش پایان خدمت خود را دریافت خواهند کرد.
عضو هیئت مدیره دریافت پاداش پایان خدمت را مطالبه به حق بازنشستگان عنوان کرد و افزود: تعداد کثیر بازنشستگان و تنگناهای مالی شرکت در سال گذشته سبب تاخیر در پرداخت این عزیزان گردیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...