غلامرضا امامی با زیبا و مانا به نمایشگاه کتاب رفت


غلامرضا امامی با زیبا و مانا به نمایشگاه کتاب رفت

غلامرضا امامی، نویسنده و مترجم کودک و نوجوان، از ترجمه و انتشار سه کتاب از نویسندگان و تصویرگران برتر نروژی خبر داد و گفت این کتاب‌ها به تازگی از سوی انتشارات قلم برای بچه‌ها منتشر شده است.

غلامرضا امامی با زیبا و مانا به نمایشگاه کتاب رفت غلامرضا امامی با زیبا و مانا به نمایشگاه کتاب رفت
غلامرضا امامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در حاشیه بازدید از غرفه ایبنا در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره جدیدترین آثارش توضیح داد: به تازگی سه کتاب از بهترین نویسندگان و تصویرگران نروژی با پرداخت حق کپی رایت با ترجمه من از سوی انتشارات قلم برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

این نویسنده و مترجم افزود: عنوان‌های این کتاب‌‌ها عبارتست از «ابر»، «تنها نیستم» و «زیبا و مانا» که شامل قصه‌های کودکان و نوجوانان است. قصه‌هایی که برای همه کودکان دنیا زیباست و نشانه‌ای از زیبایی زندگی، شادی و دلبستگی و هنر است. این کتاب‌ها هم متن زیبایی دارند و هم قصه‌ای دارند که برای کودکان در هر کجای جهان و به هر زبانی خواندنی و جذاب و جالب است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین کتاب دیگری با عنوان «باغ‌های امید» شامل نوشته‌ها و نقاشی‌های غزه که به کوشش IBBY شورای کتاب کودک فلسطین جمع‌آوری و منتشر شده و با ترجمه من به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بچه‌ها منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان