دومین بسته‌ی الحاقی BattleTech ماه آینده منتشر خواهد شد


شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، ناشر بازی Battletech، از یک بسته‌ی الحاقی جدید برای این بازی رونمایی کرده است. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare شما را به خیابان‌های شهر برده و محتوای جدید بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Battletech سال گذشته‌ی میلادی عرضه و با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی هواداران و منتقدین...

دومین بسته‌ی الحاقی BattleTech ماه آینده منتشر خواهد شد

شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، ناشر بازی Battletech، از یک بسته‌ی الحاقی جدید برای این بازی رونمایی کرده است. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare شما را به خیابان‌های شهر برده و محتوای جدید بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Battletech سال گذشته‌ی میلادی عرضه و با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی هواداران و منتقدین روبه‌رو شد. به لطف موفقیت این بازی، شرکت پارادوکس اینتراکتیو با فاصله‌ی کمی از انتشار Battletech استودیوی سازنده‌ی آن را خریداری کرد. این بازی حالا قرار است دومین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت کند. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare شما را به مناطق یک شهر می‌برد که به واسطه‌ی تخریب‌پذیری ساختمان‌های خود، محیط آن هر لحظه تغییر می‌کند.

این بسته‌ی الحاقی جدید دو BattleMech را به بازی اضافه خواهد کرد. Raven 1X یک مبارز سبک‌وزن است که از انواع سیستم‌های محافظتی الکترونیکی (ECM) و یک Active Probe در مبارزات استفاده می‌کند. سیستم‌های محافظتی الکترونیکی از شما و همراهانتان در مقابل دشمن محافظت کرده و Probe به شما اجازه می‌دهد مکان دشمنان را پیدا کنید. دومین BattleMech جدید Javelin نام دارد که سرعت و قدرت زیادی در مبارزات نزدیک دارد.

این بسته‌ی الحاقی جدید داستان‌های کوتاه زیادی را روایت می‌کند که بسیاری از وقایع دیگر بازی را به یکدیگر ربط می‌دهند. این بسته‌ی الحاقی جدید دشمنان مختلفی را نیز به بازی اضافه می‌کند که از توانایی‌های مشابهی مانند ECM و Probe استفاده می‌کنند. تیم سازنده یک حالت جدید به نام Attack and Defend را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. در این حالت جدید، شما باید از یک پایگاه در مقابل گروه‌های مختلف دشمنان محافظت کنید.

بازی BattleTech هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare در تاریخ ۱۴ خرداد ماه سال جاری (۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی) برای دو پلتفرم یاد شده عرضه خواهد شد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

دومین بسته‌ی الحاقی BattleTech ماه آینده منتشر خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا