اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب پیام همدردی ارسال کرد


اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب پیام همدردی ارسال کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش را با ملت ایران اعلام کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش را با ملت ایران اعلام کرد.

متن پیام هنیه به این شرح است:
حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای حفظه الله، رهبر جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ضمن عرض سلام و درود
ما در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با کمال تأسف و تأثر وقایع دردناک و فاجعه باری را که ظرف هفته ها و روزهای گذشته برای مردم عزیز ایران اتفاق افتاد - وقوع ناگهانی سیل‌هایی که در استانهای زیادی از جمهوری عزیز اسلامی ایران به‌ وقوع پیوست و دهها نفر از ساکنان آن را به کام مرگ کشاند و موجب ویرانی هزاران خانه و واحدهای مسکونی شد - پیگیری کردیم.
از خداوند متعال می‌خواهیم که قربانیان را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد و به خانواده و بستگان آنان صبر جمیل و تسلای خاطر عطا کند و مجروحین و مصدومین این حادثه را شفای عاجل بخشد.
ما در جنبش حماس و همراه با مردم فلسطین با شما در حزن و اندوه‌تان به خاطر قربانیان فاجعه سیل ابراز همدردی و خدمت جنابعالی و مردم عزیز ایران صمیمانه ترین تسلیت را عرض می کنیم و با جمهوری اسلامی ایران و با مردم بزرگوار این کشور و خانواده های قربانیان و خسارات دیدگان همدردی و همبستگی و همراهی کامل خود را ابراز می داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را حفظ کند و از همه آفات و بلایا مصون نگه دارد و آسایش و امنیت را برای شما مستدام نگه دارد. ابراز همدردی و همبستگی صمیمانه و سپاس فراوان ما را بپذیرید.
اسماعیل هنیه
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، فلسطین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا