قیمت وان پلاس 7 پرو لو رفت!


رسانه کلیک – قیمت وان پلاس 7 پرو فاش شد. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند شرکت وان پلاس قیمتی نزدیک به 745 دلار دارد. وان پلاس در تاریخ 14 مه از پرچمداران جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند (تاریخ معرفی وان پلاس 7 به صورت رسمی اعلام شد). مراسم معرفی این گوشی […] نوشته قیمت وان پلاس 7 پرو لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – قیمت وان پلاس 7 پرو فاش شد. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند شرکت وان پلاس قیمتی نزدیک به 745 دلار دارد.

وان پلاس در تاریخ 14 مه از پرچمداران جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند (تاریخ معرفی وان پلاس 7 به صورت رسمی اعلام شد). مراسم معرفی این گوشی هوشمند به صورت همزمان در چندین کشور شامل نیویورک، چین، هند و انگلستان برگزار می شود.

انتظار می رود این شرکت در مراسم خود از گوشی های وان پلاس 7، وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 پرو 5G به صورت رسمی رونمایی کند. به تازگی قیمت وان پلاس 7 پرو لو رفته است. انتظار می رود این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به 745 دلار به فروش برسد.

در گذشته نه چندان دور مدیر عامل وان پلاس، Pete Lau در مصاحبه ای خبر از نمایشگر باکیفیت و عرضه پرچمدار آینده خود در نسخه 5G اشاره کرده است.

بر اساس جدیدترین شایعات، وان پلاس 7 پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل و نرخ بازسازی 90 هرتز مجهز می شود. انتظار می رود صفحه نمایش باکیفیت این دستگاه، قیمت بالایی داشته باشد.

قدرت پرچمداران آینده وان پلاس را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می کند. این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود.

قیمت وان پلاس 7 پرو لو رفت!

انتظار می رود وان پلاس 7 پرو دارای دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 باشد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد.

سنسور 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و زوم 3 برابر اپتیکال و سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 117 درجه این سنسورها را تشکیل می دهند.

انتظار می رود انرژی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی است. این محصول از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت