ریزر بلید پرو 17 مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل معرفی شد


رسانه کلیک – مدل جدید ریزر بلید پرو 17 از راه رسید. این لپ تاپ به جدیدترین پردازنده اینتل از سری H مجهز شده و با قیمت بالایی به فروش می رسد. اینتل امروز از نسل نهم پردازنده های Core سری H به صورت رسمی رونمایی کرد (نسل نهم پردازنده های سری H اینتل رونمایی شد). […] نوشته ریزر بلید پرو 17 مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل معرفی شد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – مدل جدید ریزر بلید پرو 17 از راه رسید. این لپ تاپ به جدیدترین پردازنده اینتل از سری H مجهز شده و با قیمت بالایی به فروش می رسد.

اینتل امروز از نسل نهم پردازنده های Core سری H به صورت رسمی رونمایی کرد (نسل نهم پردازنده های سری H اینتل رونمایی شد). این موضوع باعث شده شرکت های تولیدکننده لپ تاپ، محصولات خود را بروزرسانی کنند.

امروز مدل جدید ریزر بلید پرو 17 معرفی شده است. این لپ تاپ به پردازنده اینتل Core i9-9750H مجهز شده که دارای فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.5 گیگاهرتز است. این محصول جدید به صورت پیش فرض از 16 گیگابایت رم بهره می برد که می توان آن را به 64 گیگابایت افزایش داد.

ریزر برای لپ تاپ جدید خود 512 گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته و همچنین آن را به یک درگاه M.2 مجهز کرده است. این لپ تاپ در بالاترین نسخه خود از 4 ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می کند.

در حالی که ریزر بلید پرو 17 جدید به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده، از نرخ بازسازی 144 هرتز پشتیبانی می کند. در اطراف این صفحه نمایش حاشیه های کمی با ضخامت 6 میلی متر به چشم می خورد.

ریزر بلید پرو 17 مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل معرفی شد

کاربران می توانند این لپ تاپ را با 3 کارت گرافیک مختلف سفارش دهند. ارزان ترین مدل به کارت گرافیک انویدیا RTX 2060، مدل میانی به کارت گرافیک RTX 2070 با طراحی Max-Q و بالاترین نسخه به کارت گرافیک RTX 2080 با طراحی Max-Q مجهز شده است.

از درگاه های ارتباطی این لپ تاپ شرکت Razer می توان به 3 پورت USB 3.2، یک پورت USB Type-C، یک پورت تاندربولت 3، پورت اترنت و یک پورت HDMI اشاره کرد. این محصول از وای فای 6 و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. کیبورد این لپ تاپ دارای نور پس زمینه بوده و با استفاده از ریزر Chroma تا 16.8 میلیون رنگ قابل شخصی سازی است.

فروش مدل جدید ریزر بلید پرو 17 از ماه مه در ایالات متحده آمریکا، چین، کانادا، آلمان، فرانسه و انگلستان آغاز می شود. قیمت این لپ تاپ در محدوده 2499 دلار تا 3199 دلار قرار دارد که با توجه به کارت گرافیک مورد استفاده در آن مشخص می شود.

Source: neowin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا