لوتوس تایپ 130، یک سوپراسپرت الکتریکی جذاب


لوتوس بعد از پیوستن به جیلی، جان تازه‌ای گرفته تا با قدرت تازه‌ای بتواند در بازار بریتانیا و سایر کشورها حاضر شود. به‌تازگی تصویر تیزری از هایپرکار آینده لوتوس منتشر شد تا به تمام شایعات مبنی بر محصول آینده این کمپانی، خاتمه دهد. اگر چه این تصویر اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد اما تا حدودی فرم بدنه آن را می‌توان دقیقا مطابق همان عکسی دانست که در...

لوتوس تایپ 130، یک سوپراسپرت الکتریکی جذاب

لوتوس بعد از پیوستن به جیلی، جان تازه‌ای گرفته تا با قدرت تازه‌ای بتواند در بازار بریتانیا و سایر کشورها حاضر شود. به‌تازگی تصویر تیزری از هایپرکار آینده لوتوس منتشر شد تا به تمام شایعات مبنی بر محصول آینده این کمپانی، خاتمه دهد. اگر چه این تصویر اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد اما تا حدودی فرم بدنه آن را می‌توان دقیقا مطابق همان عکسی دانست که در فضای مجازی از لوتوس تایپ ۱۳۰ منتشر شده است. این محصول کاملا جدید در بیش از ۱۰ سال اخیر بوده و با خودروهای گذشته کاملا تفاوت دارد.

لوتوس تایپ 130، یک سوپراسپرت الکتریکی جذاب اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست اما پیشرانه آن از نوع تمام الکتریکی خواهد بود. در تصویر منتشر شده طراحی متفاوت و خالص این خودرو را می‌توان مشاهده کرد. این خودرو تقریبا طولی در برابر با لوتوس اوورا خواهد داشت و از لحاظ آیرودینامیکی بسیار محصول برتری خواهد بود و در تصویر مشخص است که لوتوس در این زمینه تلاش زیادی انجام داده است. جنس متریال این خودرو از مونوکوک فیبر کربن سفارشی خواهد بود و موتورهای الکتریکی حداقل قدرت ۱۰۰۰ اسب‌بخاری را برای آن فراهم می‌کنند.

لوتوس تایپ ۱۳۰، یک سوپراسپرت الکتریکی جذاب

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

لوتوس تایپ 130، یک سوپراسپرت الکتریکی جذاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران