نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند


نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان هستند.

به گزارش ایسنا، معرفت سیاه‌کوهیان در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم میزبان جشنواره‌های منطقه‌‎ای و ملی نشریات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم، ادامه داد: نشریات دانشجویی تریبون دانشجویان است و دانشجویان در این نشریات می‌توانند مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه نشریات دانشجویی آغازی است که پایان ندارد، اضافه کرد: این نشریات می‌توانند فرا تشکلی و فراجناحی بوده و کمک حال مسئولان دانشگاه‌ها در عمل به وظایفشان باشد.

معراج شرری مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه نشریات دانشجویی آئینه تمام نمای محیط دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: نشریات دانشجویی تمرین جدی است که فعالان آن می‌توانند در آینده فضای جامعه را به سمت سرمنزل مقصود هدایت کنند.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل برای پویایی بیشتر فعالان این نشریات در آذرماه سال گذشته کار خود را شروع کرد، افزود: دریافت آثار تا فروردین ماه ادامه داشت و آثار بدون اینکه اسم افراد مشخص باشد برای داوری به داوران ارسال شد.

شرری با بیان اینکه اولین جشنواره و نمایشگاه نشریات دانشجویی استان اردبیل در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲۷۵ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که در بخش نشریات علمی و فرهنگی و اجتماعی ۸۸ اثر، توالی انتشار ۶ اثر، تیتر ۳۰ اثر، سرمقاله و یادداشت ۳۱ اثر، طرح روی جلد ۲۹ اثر، صفحه آرایی ۲۴ اثر، مصاحبه ۲۱ اثر، خبر ۱۷ اثر و مقاله ۲۹ اثر ارسال شده بود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر