آنچه در نخستین نیمروز نمایشگاه کتاب تهران گذشت/ از افتتاح غرفه میهمان تا غرفه‌های بی‌نشان!


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ساعات اولیه شاهد افتتاح غرفه چین بود.

آنچه در نخستین نیمروز نمایشگاه کتاب تهران گذشت/ از افتتاح غرفه میهمان تا غرفه‌های بی‌نشان!به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز به کار کرد که در ساعات ابتدایی، غرفه کشور چین میهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد.

در ساعات اولیه نمایشگاه شاهد حضور بازدیدکنندگان از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بودیم. غرفه ناشران عمومی در راهروی شبستان واقع شده است.

در این راهرو شاهد بودیم که برخی ناشران در حال چیدمان غرفه هایشان بودند و همچنان کارتن‌های کتاب در غرفه‌ها به چشم می‌خورد. البته غرفه‌ برخی ناشران حاضر در راهروی شبستان کتیبه نداشت؛ البته این مسئله در روز نخست برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم دیده می‌شد.

آنچه در نخستین نیمروز نمایشگاه کتاب تهران گذشت/ از افتتاح غرفه میهمان تا غرفه‌های بی‌نشان!

غرفه‌های بخش بین الملل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مانند سال پیش در نیم طبقه شبستان واقع شده اند. در این قسمت هم غرفه‌هایی دیده می‌شد که خالی بود؛ از جمله این غرفه‌ها می‌توان به غرفه کشور ارمنستان، تاجیکستان و سوریه اشاره کرد.

در نخستین ساعات برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رویداد‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب هم آغاز شد؛ از جمله آن‌ها نشست‌های میهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود که در غرفه چین و سرای اهل قلم برپا شده است.

آنچه در نخستین نیمروز نمایشگاه کتاب تهران گذشت/ از افتتاح غرفه میهمان تا غرفه‌های بی‌نشان!

به نظر می رسد هنوز برخی غرفه‌ها دارای دستگاه کارت خوان فعال نیست. نمایشگاه تا ساعت ۲۰ دایر است و این در حالی است که از ساعات ابتدایی مصلای امام خمینی جمعیت قابل ملاحظه‌ای را در خود جای داده است؛ بنابراین استقبال مخاطبان در ساعات ابتدایی مطلوب گزارش می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول