بهترین سواحل استانبول


استانبول شهری است که در کنار روح تاریخی شهر ومراکز خرید باشکوهش، سواحل شنی دلربایی دارد که هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. این سواحل به دلیل نزدیکی شان به ما مقصد مناسبی برای سفرهای تفریحی هستند. اگر عازم استانبول هستید اما نمی دانید به کدام ساحل بروید و مسیر آنها را نمی دانید، این مطلب را دنبال کنید.

استانبول شهری است که در کنار روح تاریخی شهر ومراکز خرید باشکوهش، سواحل شنی دلربایی دارد که هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. این سواحل به دلیل نزدیکی‌شان به ما مقصد مناسبی برای سفرهای تفریحی هستند. اگر عازم استانبول هستید اما نمی‌دانید به کدام ساحل بروید و مسیر آنها را نمی‌دانید، این مطلب را دنبال کنید.

1.سواحل شنی شیله

در شمال شهر استانبول یکی از زیباترین ساحل‌های این شهر قرار دارد. ساحل شنی شیله، در واقع ساحل دریای سیاه است که در منطقه آسیایی استانبول قرار گرفته. در این ساحل چند پلاژ مختلف وجود دارد که می‌توانید در آنها شنا کنید، آفتاب بگیرید، استراحت کنید یا قدم بزنید. برخی از این پلاژها همچنین امکانات رفاهی، دی جی و موسیقی زنده هم دارند. برای اطلاعات بیشتر راجع به این ساحل و آدرس آن مطلب «ساحل شنی شیله کجاست؟» را مطالعه کنید. اگر عازم استانبول هستید و می‌خواهید به این ساحل بروید دالاهو این گشت را برای شما اجرا خواهد کرد.

بهترین سواحل استانبول

2. ساحل کلیوس

یکی دیگر از سواحل شنی استانبول که افسون‌تان خواهد کرد ساحل کلیوس است. سال کلیوس نیز کرانه دریای سیاه است و با آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های سفیدش میزبان شماست. می‌توانید در تخت‌های کنار ساحل دراز بکشید، در کرانه دریای سیاه پیاده‌روی کنید یا اگر اهل ورزش و هیجان هستید شنا، اسکی، قایق سواری و موج سواری را امتحان کنید. در مطلب «ساحل کلیوس کجاست؟» هر آنچه را لازم است از این ساحل بدانید نوشتیم. دالاهو نیز گشت این ساحل را به همراه جنگل بلگراد از استانبول اجرا می‌کند.


بهترین سواحل استانبول

3. ساحل شنی فلوریا

کرانه دریای مرمره را ساحل شنی دلفریبی تشکیل داده که به نام فلوریا مشهور است. ساحل فلوریا یکی از سواحل نزدیک به استانبول محسوب می‌شود که دسترسی آن از استانبول بسیار آسان است. در این ساحل شما می‌توانید به تماشای منظره چشم نواز دریای مرمره بنشینید، در کرانه دریا قدم بزنید یا به دوچرخه‌سواری، شنا و قایق‌سواری بپردازید. در روزهای آفتابی نیز سواحل شنی فلوریا مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن خواهند بود. در مطلب «ساحل شنی فلوریا کجاست؟» راجع به تفریحات این ساحل، راه‌های دسترسی به آن هزینه‌ها و... بخوانید.

بهترین سواحل استانبول

4.ساحل بورک

یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سواحل استانبول، ساحل بورک است. این ساحل نیز مانند ساحل کلیوس و شیله کرانه دریای سیاه است. این ساحل با شن‌های طلایی، چترها و تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن و امواج آبی منتظر شماست. ساحل بورک همچنین مکان مناسبی برای تفریحات دریایی و ساحلی در استانبول است. اگر اهل شنا، کایت سواری، قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال و انواع موج سواری باشید ساحل بورک به وجدتان خواهد آورد.

بهترین سواحل استانبول

5. ساحل سولار

اگر دنبال ساحلی هستید که پاتوق جوانان باشد و با تفریحات آبی سرگرم‌تان کند ساحل سولار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید در ساحل طلایی سولار از انواع خدمات تفریحی مثل جت اسکی، کایت سواری، انواع موج سواری‌ها، قایق سواری، بنانا و تیوپ سواری و...استفاده کنید. یا وقت‌تان را در کلوب‌های ساحلی بگذرانید.

بهترین سواحل استانبول

6. ساحل سوما

ساحل سوما در کرانه دریای سیاه تقریبا هر سلیقه‌ای را جذب خود خواهد کرد. در این ساحل اقامتگاه، نمایشگاه و محل‌هایی برای برگزاری جشنواره‌های موسیقی وجود دارد. ساحل شنی و طلایی سوما توسط تپه‌های سر سبزی در آغوش کشیده شده و مناظر بکری را پیش روی چشمان‌تان خلق می‌کند. می‌توانید آخر هفته خود را در این ساحل بگذرانید و تمام دغدغه‌های زندگی را فراموش کنید. ساحل سوما محوطه بزرگی دارد و در آن جایی برای کمپینگ و چادر زدن نیز وجود دارد که برای استفاده از آن باید از قبل با آنها هماهنگ کنید.

بهترین سواحل استانبول

7. ساحل طلایی

یکی از سواحل نزدیک به استانبول که تنها 15 کیلومتر با این شهر فاصله دارد، ساحل طلایی است. این ساحل زیبا با طبیعتی چشم‌نواز احاطه شده و ۳ اسکله دارد. اطراف ساحل نیز کلبه‌هایی چوبی، رستوران، کافه، بوتیک و دریاچه‌ای وجود دارد که میتوانید تمام امکانات لازم برای یک استراحت عالی را برای شما مهیا کند.

بهترین سواحل استانبول

اگر می‌خواهید با وسیله نقلیه عمومی خود را به این سواحل برسانید، مطلب «راهنمای حمل و نقل عمومی استانبول» را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سواحل ترکیه، پیشنهاد می‌کنیم مطلب 9 ساحل پرطرفدار ترکیه را نیز مطالعه کنید.



1398/02/04 | کد مطلب: 4509
برچسب‌ها: استانبولترکیه
بهترین سواحل استانبول
بهترین سواحل استانبول پرستو صاحبی
بهترین سواحل استانبول

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !