برای قهرمانی در تورنمنت بلژیک آماده ایم


­دروازه بان تیم فوتسال دانشجویان دختر: با اینکه شناخت چندانی از تیم‌های حاضر در تورنمنت بلژیک نداریم، اما برای قهرمانی آماده شده ایم

برای قهرمانی در تورنمنت بلژیک آماده ایمفرزانه توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص شرکت تیم دانشجویان در تورنمنت فوتسال بلژیک گفت: همه اعضای تیم دانشجویان تقریبا از ملی پوشان فوتسال هستند و در لیگ و اردو‌های تدارکاتی تیم ملی حضور داشتند. در اردو‌های تدارکاتی هم ۲ بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار کردیم و آماده حضور در تورنمنت بلژیک هستیم.

وی افزود: شناخت زیادی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت نداریم، اما می‌دانیم همه تیم‌های شرکت کننده صاحب فوتسال در دنیا هستند، ما هم تیم خوبی داریم و برای قهرمانی در این مسابقات شرکت کرده ایم و امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ایران در بلژیک رخ دهد.

بازیکن تیم فوتسال دانشجویان گفت: قرار بود با ۱۰ ورزشکار عازم بلژیک شویم، اما ۲ نفر از اعضای تیم به علت صادر نشدن روادید، مسابقات را از دست دادند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات با شیوه جدید و هر روز ۲ مسابقه برای هر تیم سخت است به خصوص آنکه تیم ما با تعداد نفرات کمتری در رقابت‌ها شرکت دارد و مسابقات حتما سنگین و فشرده برای تیم ما خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی