تضمین ایمنی خانه با سنسور هوشمند


تضمین ایمنی خانه با سنسور هوشمند
سنسور چند منظوره Roost با قابلیت اتصال به وای فای، مشکلات جدی خانه اعم از نشتی آب و گاز، درجه حرارت و رطوبت بالا در فضای بسته را تشخیص داده و پیام هشداری را به کاربران ارسال می‌کند.

به‌گزارش ایران آنلاین، این حسگر هوشمند در محدوده تعریف شده از سوی کاربر فعالیت داشته و در صورت وجود هرگونه مشکل هشدار می‌دهد. کاربران می‌توانند با اطمینان به این فناوری به سهولت منزل را ترک کرده و از راه دوربر هرگونه نشتی آب یا گاز نظارت کنند. تنها کافی است کاربران اپلیکیشن این فناوری را بر تلفن همراه خود نصب کرده و تنظیمات نظارتی این سیستم بر عملکرد صحیح لوازم خانگی را اجرا کنند. این سیستم با قرارگیری در محل مورد نظر اعم از شوفاژ یا پمپ آب هرگونه نشتی، وجود رطوبت غیرعادی و همچنین یخ زدگی لوله‌ها در سرمای زیر صفر درجه را تشخیص داده و کاربر را مطلع می‌کند. این سیستم یک باتری قابل تعویض AAA با عمر مفید ۳ ساله داشته و به کمک سنسورهای هوشمند بر وضعیت عملکرد لوازم خانگی منزل نظارت می‌کند.

این فناوری به‌دلیل طراحی ظریف و سبک در هر مکانی قرار گرفته و از طریق به صدا درآوردن زنگ کاربر را مطلع می‌کند. در صورت نبود کاربر در مدت زمانی مشخص، این سیستم پیام هشداری را به کاربر ارسال می‌کند. چنانچه کاربر از تلفن همراه خود دور بوده و دسترسی به تلفن نداشته باشد این فناوری پیام هشداری مشابه نیز به دوستان و خانواده کاربر ارسال کرده و آنها را از وضعیت موجود آگاه می‌سازد.

کاربران به کمک این فناوری در کم‌ترین زمان ممکن از هرگونه نشتی آب؛ گاز و یخ زدگی لوله‌ها آگاه شده و با حل سریع آن از تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنند.

کاربران در حال حاضر قادرند حسگر چند منظوره Roost را از سایت آمازون و با قیمتی برابر ۹۰ دلار سفارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی