تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را تماشا کنید


تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را تماشا کنید

برای عاشقان پوکمون و آن‌هایی که احتمالا هنوز پوکمون گو (Pokemon Go) بازی می‌کنند، Detective Pikachu به زودی از راه می‌رسد. تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو را در ادامه مشاهده کنید. بر خلاف تریلرهای قبلی که بر روی عناصر کمدی متمرکز بود، تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو احساسی است و بر روی عناصر دراماتیک فیلم... نوشته تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو...

برای عاشقان پوکمون و آن‌هایی که احتمالا هنوز پوکمون گو (Pokemon Go) بازی می‌کنند، Detective Pikachu به زودی از راه می‌رسد. تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو را در ادامه مشاهده کنید.

بر خلاف تریلرهای قبلی که بر روی عناصر کمدی متمرکز بود، تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو احساسی است و بر روی عناصر دراماتیک فیلم پافشاری می‌کند.

شاید در ابتدا که خبر ساخت این فیلم منتشر شد، کسی به آن خوش بین نبود اما تریلرهای اخیر نشان داده‌اند که این فیلم امیدوارکننده به نظر می‌رسد. در این تریلر جدید می‌توانید مشاهده کنید که سازندگان تنها به کمدی اکتفا نکرده و فیلم دارای بخش‌های احساسی نیز خواهد بود.

کارگردانی این فیلم بر عهده راب لترمن (Rob Letterman) بوده است که فیلم مورمور (Goosebumps)، انیمیشن هیولاها در برابر بیگانگان و داستان شرک را در کارنامه دارد.

تاکنون 19 فیلم از مجموعه پوکمون ساخته شده اما هیچ کدام آن‌ها لایو اکشن نبوده‌اند و این فیلم اولین نسخه لایو اکشن پوکمون به حساب می‌آید.

تریلر جدید فیلم کاراگاه پیکاچو – Detective Pikachu

داستان فیلم در مورد یک مرد جوان است که با کاراگاه پیکاچو همکاری می‌کند تا راز ناپدید شدن پدرش را کشف کند. آن‌ها که در خیابان‌های شهر در جستجوی سرنخ هستند، خیلی زود کشف می‌کنند که خطری بزرگ دنیای پوکمون‌ها را تهدید می‌کند.

شرکت برادران وارنر انتشار این فیلم را در آمریکا برعهده خواهد داشت (آخرین بار آن‌ها فیلم پوکمون 3 را در سال 2001 در سینماها روی پرده بردند) و شرکت توهو (Toho) فیلم را در ژاپن اکران خواهد کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون جاستیس اسمیت، کاترین نیوتون، سوکی واترهاوس، کن واتانابه و بیل نای به ایفاش نقش می‌پردازند و صداپیشگی نقش کاراگاه پیکاچو برعهده رایان رینولدز (ددپول) است.

فیلم کاراگاه پیکاچو در تاریخ 10 مه 2019 (20 اردیبهشت 1398) به اکران سینما در خواهد آمد و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن