برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line


برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line

بی‌شک ستاره‌های هیوندای در نمایشگاه نیویورک هشتمین نسل سوناتا و کراس اوور جدید Venue بوده‌اند. قبلاً تأیید شده نسخه‌ی N Line سوناتا تولید خواهد شد و حالا نیز اعلام شده کره‌ای‌ها به دنبال تولید نسخه‌ی اسپورت تر Venue N Line هستند تا جذابیت بیشتری را به خانواده این کراس اوور تزریق کنند. یکی از مدیران... The post برنامه هیوندای برای تولید Venue N...

بی‌شک ستاره‌های هیوندای در نمایشگاه نیویورک هشتمین نسل سوناتا و کراس اوور جدید Venue بوده‌اند. قبلاً تأیید شده نسخه‌ی N Line سوناتا تولید خواهد شد و حالا نیز اعلام شده کره‌ای‌ها به دنبال تولید نسخه‌ی اسپورت تر Venue N Line هستند تا جذابیت بیشتری را به خانواده این کراس اوور تزریق کنند.

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line
یکی از مدیران هیوندای آمریکا در مصاحبه با مجله درایو جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر کرده است.

البته خیلی هیجان‌زده نشوید زیرا اگرچه سوناتا N Line از پیشرانه‌ی قوی‌تری استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد اکثر تغییرات Venue N Line به بدنه و کابین محدود می‌شود. در کل خودروهایی همچون i30 N Line و i30 فست بک N Line تغییرات فنی زیادی نداشته‌اند اما خب ترمزهای جلوی قوی‌تر و ارتقای سیستم تعلیق و شاسی هم از جمله بهبودهای این خودروها بوده است.

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line
اگر به یاد داشته باشید اولین مدل هیوندای در آمریکا که از چنین تریمی برخوردار بوده الانترا GT N Line بوده که به عنوان جایگزین خودروی الانترا GT اسپورت معرفی شده است. این خودرو اساساً نسخه‌ی آمریکایی i30 N Line بوده و زیر کاپوت آن تغییری اعمال نشده است.

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line
هیوندای Venue N Line احتمالاً دنباله‌روی خودرویی همچون توسان N Line جدید خواهد بود اما اگر به دنبال قدرت بیشتر هستید از شنیدن اینکه احتمال ساخت نسخه‌ی N کامل این کراس اوور وجود دارد خوشحال خواهید شد. زمانی که از مدیر هیوندای درباره‌ی احتمال تولید نسخه‌ی اسپورت N پرسیده شده او احتمال تولید چنین مدلی را رد نکرده است.

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line
هیوندای جدای از متمایز کردن محصولات N Line خود به دنبال گسترش خانواده‌ی N نیز می‌باشد. شایعاتی درباره‌ی تولید توسان N با قدرت فراتر از 340 اسب بخار وجود دارد و همچنین تولید خودروی سفارشی بخش N نیز در دستور کار قرار گرفته است.

برنامه هیوندای برای تولید Venue N Line

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا