پایش شبکه جمع آوری فاضلاب و جلو گیری از ورود آبهای سطحی به شبکه توسط آبفای اراک


پایش شبکه جمع آوری فاضلاب و جلو گیری از ورود آبهای سطحی به شبکه توسط آبفای اراک
پول‌نیوز - با توجه به اینکه شبکه های جمع آوری فاضلاب فقط برای جمع آوری و انتقال فاضلاب های ناشی از مصرف آب طراحی شده اند ورود آب های سطحی به ویژه هنگام بارندگی های شدید و با حجم گسترده مشکلاتی همچون پس زدگی فاضلاب به منازل مردم و همچنین اختلال در عملکرد تصفیه خانه فاضلاب را به وجود می آورد..

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، سعید سرآبادانی مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان اراک اظهار داشت: با پایش دقیق شبکه فاضلاب شهر در راستای جلوگیری از ورود آبهای سطحی به شبکه جمع آوری فاضلاب و به حداقل رساندن خسارات ناشی از آن توسط اداره بهره برداری فاضلاب منطقه یک آبفا اراک ، یکی از این نقاط ورود آب های سطحی به شبکه فاضلاب در کوی نگین شهر اراک شناسایی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آبهای سطحی که از داخل شهر به سمت انتهای خیابان هپـکو و پل شهید بختیـاری هدایت می شوند به دلیل نداشتن مسیر مناسبی برای انتقال به بیرون از شهر متـأسفانه به شبکه فاضلاب شهری هدایت می شدند که موجب وارد آوردن خسارتهای زیادی به شبکه جوع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر شده است.

سرآبادانی در پایان عنوان کرد: دبی ورودی آبهای سطحی به شبکه جمع آوری فاضلاب در این محل حدود 1500 متر مکعب در ساعت بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید