دمای ییلاقات یزد به زیر صفر رفت


دمای ییلاقات یزد به زیر صفر رفت

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به موج ناپایدار جوی حاکم بر هوای استان، تنها پیامد آن را کاهش دما عنوان کرد و از تداوم این سرما تا پایان هفته جاری خبر داد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نفوذ هوای پرفشار مناطق شمالی کشور به استان یزد، اظهار کرد: با نفوذ این توده‌ی هوایی از شب گذشته سوم اردیبهشت ماه شاهد کاهش قابل ملاحظه دما در استان هستیم به گونه‌ای که دمای صبحگاهی امروز مناطق کوهستانی استان به صفر و زیر صفر رسید.

وی با بیان این که روستاده بالا با دمای سه درجه زیرصفر در شب گذشته سردترین نقطه استان بوده است، افزود: روستای بیداخوید و طزرجان با دمای دو درجه زیر صفر، نیر با یک درجه زیرصفر و نصرآباد هم با دمای صفر درجه از دیگر نقاط سرد استان در شب گذشته بودند.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد به ماندگاری این هوای پرفشار تا سه شب آینده در استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود همچنان این هوای سرد طی این مدت تداوم داشته باشد و دمای مناطق کوهستانی و سردسیر استان را در کمتر از صفر درجه سانتیگراد باقی نگه دارد.

میرحسینی با اشاره به این که طی شبانه روز گذشته دمای کمینه شهر یزد هشت درجه سانتی‌گراد بوده است، بیان کرد: امشب نیز دمای کمینه شهر یزد مجدداً هشت درجه خواهد شد ولی طی دو شب آینده به ۹ درجه افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !