مقصد بعدی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد؟! پیشنهاد تیم انگلیسی!


ممکن است یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی فصل بعد در لیگ برتر جزیره مربیگری کند. نوشته مقصد بعدی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد؟! پیشنهاد تیم انگلیسی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقصد بعدی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد؟! پیشنهاد تیم انگلیسی!

کلینزمن از نیوکاسل پیشنهاد دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۳
مقصد بعدی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران مشخص شد؟! پیشنهاد تیم انگلیسی!

ممکن است یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی فصل بعد در لیگ برتر جزیره مربیگری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد یورگن کلینزمن که مدتی است هدایت تیمی را بر عهده نداشت، سودای بازگشت به عرصه مربیگری را در سر دارد و در هفته های اخیر نام تیم های زیادی به عنوان مقصد بعدی وی مطرح شده و حالا اسکای اسپورتس خبر از احتمال حضور وی در نیوکاسل برای فصل بعد داد.

ماندن نیوکاسل رده سیزدهمی در لیگ برتر قطعی است اما اگر مدیران این تیم با رافا بنیتس برای ادامه همکاری به توافق نرسند، آنگاه به دنبال عقد قرارداد با یورگن کلینزمن خواهند رفت.

دیروز کلینزمن در مصاحبه ای در رابطه با احتمال بازگشت به بوندسلیگا و در دست گرفتن هدایت هرتابرلین ضمن رد این خبر مدعی شد هیچکس از آینده خبر ندارد و مشخص نیست تیم بعدی وی چه خواهد بود.

بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران، نام بسیاری از سرمربیان مطرح جهان برای هدایت ایران مطرح شد که اسم یورگن کلینزمن نیز در این سیاهه بلند بالا قرار داشت و باید دید آیا سرمربی سابق تیم ملی آلمان برای مربیگری به قاره آسیا سفر خواهد کرد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس