رونمایی از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های iOS و macOS در آینده‌ای نزدیک


احتمال وجود دارد که کمپانی اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان، اعلام کند که کاربران با بهره‌مندشدن از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های iOS و macOS می‌توانند از اپلیکیشن‌های خود بر روی آیفون و آیپد در سیستم‌هایی که مبتنی بر مک هستند نیز استفاده کنند.

نواندیش- مهتاب رضایی: خبر خوبی که برای شما داریم این است که کمپانی اپل به‌زودی در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل که برگذار خواهد شد قصد دارد از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های بی‌نظیری iOS و macOS رونمایی کند.

مطمعنا نسخه‌های جدید این دو سیستم‌عامل از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار خواهند بود. خوشبختانه براساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است توانستیم از برخی از این قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های مذکور که در آینده شاهد معرفی و عرضه آن‌ها خواهیم بود مطلع شویم. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت Shortcuts Siri است که در نسخه جدید سیستم‌عامل macOS یعنی نسخه 10.15 قرار خواهد گرفت.

از طرفی این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان، اعلام کند که کاربران با بهره‌مندشدن از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های iOS و macOS می‌توانند از اپلیکیشن‌های خود بر روی آیفون و آیپد در سیستم‌هایی که مبتنی بر مک هستند نیز استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیری که در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های مذکور قرار دارد، قابلیت Screen Time است. درواقع این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که متوجه شوند به چه میزان و چندبار از هر اپلیکیشنی که بر روی دیوایس آن‌ها قرار دارد استفاده کرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی که این قابلیت دارد این است که با استفاده از آن می‌توانید برای استفاده روزانه خود از هر اپلیکیشنی محدودیتی قائل شوید تا اگر بیش از آن میزان که تعیین کرده‌اید وارد آن اپلیکیشن شدید از شما گذرواژه بخواهد تا متوجه شوید بیش از آن مقداری که تعیین کرده بودید وارد آن برنامه شده‌اید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط