ویدئوی جدیدِ Days Gone، به بررسی روند توسعه این بازی می‌پردازد


بازی Days Gone، ساخته جدید استودیوی سونی بند (Sony Bend Studio)، جدیدترین بازی AAA این ماه محسوب می‌شود که البته شباهت آنچنانی به دیگر بلاک‌باسترهای بازار ندارد. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، سَری به روند توسعه این بازی در استودیوی نامبرده می‌زنیم. جان گاروین (John Garvin)، کارگردان بخش خلاقیت و جف راس (Jeff Ross)...

ویدئوی جدیدِ Days Gone، به بررسی روند توسعه این بازی می‌پردازد

بازی Days Gone، ساخته جدید استودیوی سونی بند (Sony Bend Studio)، جدیدترین بازی AAA این ماه محسوب می‌شود که البته شباهت آنچنانی به دیگر بلاک‌باسترهای بازار ندارد. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، سَری به روند توسعه این بازی در استودیوی نامبرده می‌زنیم. جان گاروین (John Garvin)، کارگردان بخش خلاقیت و جف راس (Jeff Ross) کارگردان بازی در این ویدئو صحبت می‌کنند و درباره روند توسعه این عنوان آخرالزمانی توضیح می‌دهند. سازندگان از ابتدا خواهان ساخت عنوانی کاملاً جدید و داستان‌محور بوده‌اند.

تیم توسعه Days Gone علاقه زیادی به موتور سیکلت‌ها دارند و همین هم باعث شده است تا این وسیله نقلیه، نقشی پررنگ در طول داستان و گیم‌پلی داشته باشد. سونی بند کار ساخت بازی را با ۳۰ الی ۴۰ نفر آغاز کرد و در ادامه این تعداد به بیش از ۱۳۰ نفر رسید. خود استودیو نیز بر این باور است که این تعداد، برای ساخت یک بازی بزرگ مانند Days Gone مناسب نیست.

این ویدئو ارزش تماشا کردن را دارد مخصوصاً که یکی از سازندگان به توضیح درباره شرایط طراحی دسته‌های زامبی بازی می‌پردازد و اینکه چطور موفق شده‌اند دسته‌هایِ ۵۰۰ نفری از فریکر‌ها (Freaker) را طراحی کنند.

بازی Days Gone در تاریخ جمعه ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ عرضه خواهد شد. نقدهای بازی، روز قبل از انتشار جهانی آن منتشر خواهد شد. در حال حاضر، به‌روزرسانی شماره ۱٫۰۳ برای بازی عرضه شده که حدود ۱۷٫۲ گیگابایت حجم دارد و انتظار می‌رود تا به‌روزرسانی‌های دیگری نیز، روز عرضه آن، در دسترس قرار گیرند. در ادامه می‌توانید ویدئوی مورد بحث را از زیر مشاهده و در صورت تمایل آن را دریافت کنید:


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

ویدئوی جدیدِ Days Gone، به بررسی روند توسعه این بازی می‌پردازد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)