بازی Slay the Spire برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد


بازی کارتی، روگ-لایت و نقش‌آفرینی Slay the Spire، ساخته استودیوی مگا کریت گیمز (Mega Crit Games)، که بیش از 1٫5 میلیون نسخه برروی رایانه‌های شخصی فروخته است، به کنسول پلی‌استیشن 4 سونی راه خواهد یافت. ضمن تائید این نسخه، یک تریلر جدید نیز از این بازی منتشر شده است که پاداش‌های پیش‌خرید و تخفیف خرید آواتارها را نیز مشخص می‌سازد....

بازی Slay the Spire برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد

بازی کارتی، روگ-لایت و نقش‌آفرینی Slay the Spire، ساخته استودیوی مگا کریت گیمز (Mega Crit Games)، که بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه برروی رایانه‌های شخصی فروخته است، به کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی راه خواهد یافت. ضمن تائید این نسخه، یک تریلر جدید نیز از این بازی منتشر شده است که پاداش‌های پیش‌خرید و تخفیف خرید آواتارها را نیز مشخص می‌سازد. عنوان Slay the Spire، روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۱ می) برای این کنسول عرضه خواهد شد.

اگر موفق به تجربه این بازی به صورت دسترسی زودهنگام از طریق سرویس استیم برروی رایانه‌های شخصی نشده‌اید، باید بگوئیم که Slay the Spire در اصل یک عنوان در سبک Rogue-Lite است. شما از طریق طبقه‌های موجود در یک برج حرکت می‌کنید که هر کدام، دشمنان، گنجینه‌ها، آیتم‌ها و مصنوعات منحصر به فرد خود را دارند. تفاوت اصلی این بازی این هست که همه حملات، توانایی‌ها، دفاع کردن و غیره از طریق میزی ار کارت‌ها صورت می‌پذیرد.

در هر مبارزه، از یک دسته خاص از کارت‌ها استفاده می‌کنید که می‌توانید از کارت‌ها برای پیشروی به خصوص خود استفاده کنید. این بازی حاوی کلاس‌های متعددی نیز هست که هر کدام، کارت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. بازی Slay the Spire برای کنسول نینتندو سوییچ نیز در دست ساخت قرار دارد که منتهی هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است. احتمالاً به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این باره خواهیم بود.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Slay the Spire در تاریخ سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال (۲۱ می ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌اسیتشن ۴ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را نیز از زیر مشاهده و در صورت تمایل آن را دریافت کنید:


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازی Slay the Spire برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی