Dragon’s Dogma: Dark Arisen | تریلر هنگام عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ منتشر شد


به مناسبت انتشار بازی جهان باز و نقش آفرینی Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای کنسول نینتندو سوییچ، شرکت کپکام  تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرد. این تریلر سیستم مبارزه‌ی تحسین شده‌ی بازی، محیط‌های مختلف این جهان وسیع از جمله جنگل، کوهستان و قلعه، هیولاها، سلاح‌هایی مانند شمشیر، کمان و جادو را به نمایش می‌گذارد و همان‌طور که مشخص...

Dragon’s Dogma: Dark Arisen | تریلر هنگام عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ منتشر شد

به مناسبت انتشار بازی جهان باز و نقش آفرینی Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای کنسول نینتندو سوییچ، شرکت کپکام تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرد.

این تریلر سیستم مبارزه‌ی تحسین شده‌ی بازی، محیط‌های مختلف این جهان وسیع از جمله جنگل، کوهستان و قلعه، هیولاها، سلاح‌هایی مانند شمشیر، کمان و جادو را به نمایش می‌گذارد و همان‌طور که مشخص است، بازی از نظر بصری تفاوتی با دیگر نسخه‌ها ندارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.


دریافت ویدیو با کیفیت | دریافت ویدیو با کیفیت | دریافت ویدیو با کیفیت

سری Dragon’s Dogma پس از انتشار Dragon’s Dogma: Dark Arisen به محبوبیت فراوانی دست یافت و کپکام به هواداران قول داده است که در صورت موفقیت فروش این بازی بر روی سوییچ، عناوین دیگری مانند Devil May Cry 5 را برای این کنسول عرضه کند. Dragon’s Dogma: Dark Arisen هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

Dragon’s Dogma: Dark Arisen | تریلر هنگام عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)