اولین مرکز لیزردرمانی دولتی افتتاح شد


اولین و تنها مرکز لیزر درمانی بیماری‌های پوستی و سوختگی بخش دولتی کشور در مرکز فوق تخصصی آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س) افتتاح شد.

اولین مرکز لیزردرمانی دولتی افتتاح شدبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین کلینیک لیزر درمانی بیماری های پوستی و سوختگی بخش دولتی در مرکز فوق تخصصی آموزشی، درمانی و جراحی ترمیمی و پلاستیک حضرت فاطمه (س) امروز با حضور طیب قدیمی قائم مقام معاونت درمان وزارت بهداشت و جلیل کوهپایه زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

نوراحمد لطیفی رئیس مرکز تخصصی درمانی و جراحی ترمیمی حضرت فاطمه(س)، در افتتاحیه این مرکز با اشاره به اینکه بخش لیزر درمانی این مرکز در مقطع کنونی بهترین تکنولوژی لیزر پوست را دارد، اظهار داشت: خدمات این مرکز به بیماران دارای ضایعات پوستی و سوختگی ارائه خواهد شد.

وی گفت: تا کنون بخش های در این حوزه وجود داشت و در حال حاضر این مرکز اولین و تنها مرکز و کلینیک لیزردرمانی بیماری های پوستی و سوختگی مربوط به بخش دولتی در کشور به حساب می‌آید.

رئیس مرکز تخصصی درمانی و جراحی ترمیمی حضرت فاطمه (س) ادامه داد: دستگاه موجود در این کلینیک یکی از بهترین برندهای موجود در جهان است.

دانش‌آموزان شین آبادی از خدمات مراکز خصوصی شکایت داشتند

لطیفی با اشاره به دانش‌آموزان حادثه دیده شین آباد، افزود: این دانش آموزان علی رغم اینکه تحت پوشش در مرکز خصوصی بودند نسبت به درمان معترض بودند که با راه اندازی این مرکز از آن استفاده خواهند کرد.

همچنین جلیل کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با تأکید بر ضرورت نگهداری صحیح از این دستگاهها گفت: در کنار درمان می توانیم از مرکز به عنوان آموزش تخصصی و فوق تخصصی به دانشجویان ارائه خدمات کنیم.

وی اضافه کرد: برای آماده سازی و خرید تجهیزات این مرکز در مجموع ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟