کسب اولین سهمیه المپیک کاروان ایران توسط ورزشکار بیرجندی


کسب اولین سهمیه المپیک کاروان ایران توسط ورزشکار بیرجندی

«نجمه خدمتی» تیرانداز خراسان جنوبی در اولین روز از رقابت های تیراندازی جام جهانی چین در فینال تفنگ بادی با رکورد 186.6 در رده پنجم قرار گرفت و بنا بر اعلام فدراسیون تیراندازی، اولین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نجمه خدمتی (3 اردیبهشت) توانست با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان، نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کند .

وی پس از کسب سهمیه المپیک گفت: تلاش هایم را بیشتر خواهم کرد تا در المپیک 2020 توکیو بهترین نتیجه را کسب کنم.

خدمتی ادامه داد: خیلی خوشحالم که با تلاش و تمرینات مستمر توانستم به این موفقیت برسم. در همین جا از ریاست فدراسیون تیراندازی، کادر فنی، مربیان و همه کسانی که در این راه به من کمک کردند تشکر می کنم.

در پی موفقیت تیرانداز ملی پوش استان، کمیته ملی المپیک، کسب اولین سهمیه ورزش ایران در سی و دومین دوره بازی های المپیک 2020 توکیو، توسط نجمه خدمتی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ موفقیت خانم نجمه خدمتی بانوی محجوب و ارزشمند تیم ملی تیراندازی کشورمان در کسب نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو را به وی و جامعه ورزش کشور تبریک گفته است و برای ورزشکاران کشورمان در دیگر رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی