بازگشت پسربچه گمشده جیرفتی به آغوش خانواده


بازگشت پسربچه گمشده جیرفتی به آغوش خانواده

فرمانده انتظامی جیرفت گفت:به کمک و تلاش نیروی انتظامی پسر بچه ساکن جیرفت پس از دوماه به آغوش خانواده بازگشت.

بازگشت پسربچه گمشده جیرفتی به آغوش خانواده
به گزارش فانوس، سرهنگ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت گفت:اسفند ماه سال گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد پسر بچه ۱۲ ساله وی به مدت ۳ روز است که مفقود شده به گونه‌ای که این امر، موجبات نگرانی اعضای خانواده را فراهم کرده است.

محمد رضایی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی این پسربچه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: از همان روز‌های نخست مشخصات این پسر بچه توسط خانواده وی در خیابان‌های شهر وفضای مجازی به عنوان فرد گمشده منتشر شده بود، اما با وجود همه تلاش‌ها با گذشت ۲ ماه هیچ سرنخی بدست نیامده بود که همین امر بر نگرانی‌های خانواده و بستگان وی افزوده بود.

وی بیان داشت: با هدفمند سازی گشت‌های انتظامی و پیگیری‌های مستمر سرانجام تیم گشتی یگان امداد حین گشت زنی در سطح شهر با مشاهده پسربچه‌ای که با وضعیت آشفته و پریشان در حال تردد بود، به وی مشکوک شدند.

سرهنگ محمدرضایی بیان داشت: ماموران پس از صحبت با این پسر بچه متوجه مفقود شدن او شدند بنابراین وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: ماموران پس از مطابقت پسربچه با عکسی که در اختیار داشتند، مطمئن شدند که وی همان فرد گمشده است، لذا با پیگیری‌های لازم موفق شدند این پسر بچه را پس ازحدود ۳ ماه به آغوش گرم خانواده بازگرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز