حمله هواداران الهلال به ستاره تیم پس از دیدار با استقلال !


اخراج در اوایل نیمه دوم مقابل استقلال باعث شد تا طرفداران الهلال بلافاصله بعد از بازی تیم محبوب شان در شبکه های مجازی نسبت به نواف العابد موضع تندی بگیرند. نوشته حمله هواداران الهلال به ستاره تیم پس از دیدار با استقلال ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمله هواداران الهلال به ستاره تیم پس از دیدار با استقلال !

طرفداران الهلال خشمگین از نواف العابد بخاطر اخراج
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵
حمله هواداران الهلال به ستاره تیم پس از دیدار با استقلال !

اخراج در اوایل نیمه دوم مقابل استقلال باعث شد تا طرفداران الهلال بلافاصله بعد از بازی تیم محبوب شان در شبکه های مجازی نسبت به نواف العابد موضع تندی بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها دقایقی بعد از گل سباستین جووینکو، نواف العابد با خطا روی گادوین منشا دومین کارت زرد خود را داور ژاپنی دریافت کرد تا با اخراج از زمین دقایق پراسترسی برای طرفداران الهلال و هواداران این تیم رقم بزند. این اتفاق در حالی برای ستاره تازه بازگشته از مصدومیت عربستانی ها رقم خورد که دومین کارت قرمز این بازیکن در ACL در سه سال گذشته را ثبت کرد.

هواداران الهلال که اصلا از این اتفاق خوشحال نبودند بلافاصله بعد از بازی در شبکه های اجتماعی خشم شدید خود نسبت به نواف العابد را نشان دادند. هوادران الهلال نواف را به خشونت و عصبانیت بیش از حد در زمین بازی متهم و تاکید کردند این بازیکن نیاز به خویشتن داری و آرامش بیشتر در زمین دارد تا بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان و از اتفاقات دیگر همین طور اعتراض به داور کاسته شود.

این دومین کارت قرمز نواف العابد در تاریخ لیگ قهرمانان بود و باعث شد تا لقب بی انضباط ترین بازیکن الهلالی ها به او تعلق بگیرد. اولین بار در سال ٢٠١٧ و در بازی با الوحده امارات العابد کارت قرمز دریافت کرده بود و دیشب هم برای دومین بار از زمین اخراج شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !